کامیون حامل مواد محترقه غیرمجاز در تالش متوقف شد


کامیون حامل مواد محترقه غیرمجاز در تالش متوقف شد

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی تالش از کشف و ضبط 14 هزار و 17 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین جمال دار روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال دریافت خبر حمل مواد محترقه غیرمجاز با یک دستگاه کامیون در کمربندی تالش، روز گذشته وسیله مورد نظر با تلاش پلیس شناسایی و متوقف شد.
وی افزود: متهم 37 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و کارشناسان، ارزش مواد محترقه کشف شده را 90 میلیون ریال اعلام کردند.
فرمانده انتظامی تالش با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و فعالیت‌های غیرقانونی سودجویان برای تهیه، نگهداری و توزیع انواع مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا سرهنگ جمال دار در نشست با فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این شهرستان، امنیت جامعه را برکت خون شهدا دانست و بر زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان تاکید کرد.
وی گفت: امنیت مثال زدنی ایران در مقایسه با سایر کشورها نمود بیشتری دارد و نیروی انتظامی و مشارکت مردم، در حفظ و تثبیت آن نقش مهمی ایفا می کند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124/2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...