روحانیت با خون خود اسلام ناب محمدی را به جهان معرفی کردند


روحانیت با خون خود اسلام ناب محمدی را به جهان معرفی کردند

قم -ایرنا- نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحانیت با پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری برای معرفی و حفظ اسلام ناب محمدی به پا خاستند و با خون خود این دین مبین را به جهان معرفی کردند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی روز پنجشنبه در دومین کنگره بین المللی 140 شهید روحانی مدافع حرم درسالن همایش های جامعه الزهرا (س) قم،ادامه داد: حوزه علمیه در چهل سال انقلاب علمدار بوده و همواره پای ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده است.
وی ادامه داد: روحانیت دراین چهل سال ثابت کرد که جان می دهد، از همه هستی خود می گذرد ولی زنجیر اسارت را به گردن نمی اندازد و زیر بار ذلت نمی رود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جهان شاهد به پاخاستن بسیجیان عالم در برابر مستکبران جهان است و تا زمانی که آنان و رهبر بسیجیان رهبر معظم انقلاب اسلامی زنده هستند، اجازه نمی دهند بر پیکر اسلام و جبهه مقاومت آسیبی وارد شود.
شیرازی افزود: مطمئن هستیم که آینده از امروز روشن تر است و همانگونه که چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتیم، سقوط آمریکا، اسرائیل غاصب و همه طاغوت ها را جشن خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: با اراده ملت ایران اسلامی و مدافعان حرم به جهان نشان خواهیم داد که اسلام ناب محمدی(س) شکست ندارد بلکه همه دشمنان خود را به شکست خواهد کشاند.
نماینده ولی فقیه درنیروی قدس سپاه پاسداران گفت: جامعه بشری بدون مبارزه، جهاد،گذشت و ایثار نمی تواند به خدا وصل شود. روحانیتی که می خواهد این راه را برای انسان ترسیم کند باید مرد عمل باشد تا علاوه بر شعار در میدان عمل نیز با غلتیدن در خون خود به همه مستکبران عالم ثابت می کنند پای ارزش های اسلام، اسلام ناب و ولایت ایستاده است.
شیرازی روحانیت را علمداران جامعه دانست و گفت: تا زمانی که مردم به این علمداران اقتدا می کنند و آنان پیشتاز عرصه های مختلف انقلاب هستند به طور قطع جمهوری اسلامی هرگز شکست نخواهد خورد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: 25 کتاب پیرامون شهدای مدافع حرم در حال تدوین است که از این تعداد 6 جلد کتاب به چاپ رسیده است.
این کنگره بین المللی با حضور فرماندهان ارشد نظامی، مسئولان کشوری و خانواده های معظم شهدای روحانی مدافع حرم از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان،عراق و سوریه برگزار شد.
تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم از کشورهای ایران، عراق، افغانستان، سوریه و پاکستان ، قرائت دلنوشته ای توسط معصومه کریمی دختر شهید مدافع حرم و تجدید عهد خانواده شهدا با آرمان های شهدا و رهبر معظم انقلاب از جمله بخش های دیگر این برنامه معنوی بود.
همچنین در این کنگره از 26 مستند تلویزیونی پیرامون شهدای مدافع حرم روحانی، 6 جلد کتاب زندگی پیرامون شهدای روحانی مدافع رونمایی شد.
7404/ 6133/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید