طعنه ستاره آبی پوشان به رسانه‌ها + عکس


رحیم استرلینگ که در آخرین لحظات بازی منچسترسیتی و شالکه گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، با حالتی طعنه‌آمیز به تیترهای تحسین‌آمیز رسانه‌ها درباره خودش واکنش نشان داد. نوشته طعنه ستاره آبی پوشان به رسانه‌ها + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

طعنه ستاره آبی پوشان به رسانه‌ها + عکس

استرلینگ به رسانه‌های انگلیسی طعنه زد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۸
طعنه ستاره آبی پوشان به رسانه‌ها + عکس

رحیم استرلینگ که در آخرین لحظات بازی منچسترسیتی و شالکه گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، با حالتی طعنه‌آمیز به تیترهای تحسین‌آمیز رسانه‌ها درباره خودش واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحیم استرلینگ که مدتی است از طرف بسیاری از رسانه‌های انگلیسی هدف انتقاد قرار دارد و در گذشته چندین بار تعجب خود را از سیل انتقادهایی که در رسانه‌های کشورش از او می‌شود ابراز کرده، دیشب بعد از آنکه در آخرین لحظات بازی سیتی مقابل شالکه گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند با حالتی طعنه‌آمیز به ستایش رسانه‌ها از این گل واکنش نشان داد و درخشش خود را به رخ آنها کشید.

داستان رحیم استرلینگ و روزنامه‌های انگلیسی چند سالی است که ادامه دارد. به نظر می‌رسد استرلینگ به دلایلی نامشخص در میان روزنامه‌نگاران انگلیسی هوادار چندانی ندارد چرا که او بارها به دلایل ساده‌ای که ممکن است برای هر فوتبالیستی پیش بیاید، با انتقادهای بی‌رحمانه رسانه‌های ورزشی در انگلیس مواجه شده است.

اما استرلینگ دیشب در آلمان ستاره بی چون و چرای منچسترسیتی بود که در دقیقه ۹۰ گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا کامبک رویایی شاگردان گواردیولا در زمین شالکه کامل شود.

طعنه ستاره آبی پوشان به رسانه‌ها + عکس

استر‌لینگ بعد از بازی فرصت را غنیمت شمرد تا به نوبه خود از رسانه‌ها انتقام بگیرد. او در توییتر خود با منتشر کردن تصاویر صفحه اول چند روزنامه انگلیسی که در آنها به درخشش استرلینگ اشاره شده و از او به عنوان ناجی سیتی یاد شده است، به طعنه نوشت:

” چه تیترهای عالی‌ای … از اینها اسکرین‌شات می‌گیرم و نگه می‌دارم چون ممکن است به این زودی‌ها دیگر با چنین صحنه‌هایی مواجه نشویم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر