طرح سنجش فناوری اطلاعات بنگاه های تولیدی بوشهر آغاز شد


طرح سنجش فناوری اطلاعات بنگاه های تولیدی بوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح سنجش رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در بنگاه های تولیدی صنعتی، معدنی و تجاری این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مهلت اجرای طرح سنجش رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات بنگاه‌های استان حداکثر تا 15 اسفندماه 97 است که تکمیل برخط پرسشنامه الکترونیکی از طریق مراجعه به سایت مربوطه به آدرس www.mimt.gov.ir/ict برای واحدهای متقاضی فراهم است.
وی بیان کرد: با اجرای این طرح نظر به توسعه فناوری های اطلاعاتی زمینه مناسب برای گسترش کسب و کار الکترونیکی و رونق بخشیدن به فعالیت های تولیدی در بنگاه های اقتصادی زیر پوشش فراهم می شود.
حسینی محمدی اظهار داشت: شناسایی دقیق عوامل تاثیرگذار بر تثبیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در اینگونه شرکت ها مدت هاست که مورد توجه محققان قرار گرفته اما تاکنون این عوامل به صورت دقیق شناسائی نشده که با اجرای این طرح بنگاه های تولیدی از این امکان بهره مند می شوند.
وی یادآور شد: تکمیل پرسشنامه در این مرحله به عنوان امتیازی برای اولویت سنجش بلوغ شرکت های مدنظر است و در مرحله بعد شرکت‌های پاسخ دهنده در اولویت دریافت تسهیلات حمایتی قرار می گیرند.
6043/7212

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری