نماینده مردم آمل در مجلس: دولت تدبیر و امید مظلوم واقع شد


نماینده مردم آمل در مجلس: دولت تدبیر و امید مظلوم واقع شد

ساری - ایرنا - نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید به عنوان یک دولت خدمتگزار امروز با وجود همت و تلاش جهت توسعه عمرانی، مظلوم واقع شده است.

به گزارش ایرنا، عزت الله یوسفیان روز پنجشنبه در آیین افتتاح سالن ورزشی شهدای پایین بازار آمل که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: طرح هایی که امروز در مازندران افتتاح می شود، مرهون بودجه گذاری دولت است که سالها بر زمین افتاده بود.
وی افزود: برای مثال در همین شهرستان آمل با جمعیت 400 هزار نفری، در حال حاضر پروزه های عظیمی همچون 18 پروژه ملی و سدی عظیم که 27درصد آب مازندران را تامین می کند و چهاربانده کردن جاده هراز در حال اجرا است که برای مدت ها پیش از دولت تدبیر و امید متوقف مانده بودند.
یوسفیان تاکید کرد: اما متاسفانه دولت با تمام اقدامات جهادی برای به ثمر نشستن پروژه های عمرانی، امروز مظلوم واقع شده است.
به گقته این نماینده، دولت با تمام مشکلات و فشارهای اقتصادی و سیاسی که دارد و برای آرامش اجتماعی به مردم منتقل نمی کند و توانسته برای بسیاری از طرح ها و پروژه ها، اعتبارات صددرصدی و حتی بیش از آن تخصیص دهد.
نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با توجه به تمام مشکلات، از خدمتگزارترین دولت های نظام جمهوری اسلامی است و این را تاریخ قضاوت خواهد کرد.
یوسفیان گفت: با وجود اینکه کارنامه عملکرد دولت درخشان است، اما متاسفانه این عملکرد ها دیده و شنیده نمی شود، زیرا هدف آقای روحانی و هیات دولت در این سال ها صرفا خدمتگزاری بوده و نه تبلیغات که خود نشان از صلابت، صداقت و خدمتگزاری دولت دارد.
سالن ورزشی پایین بازار شهرستان آمل امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی این طرح ورزشی 20 اردیبهشت ماه امسال با حضور سلطانی فر آغاز شده بود.
این سالن ورزشی در یکهزار و 100 مترمربع شامل 800 متر سالن ورزشی و 300 متر فضای اداری با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال احداث شده است.
سلطانی فر همچنین در این سفر یک روزه از استادیوم ورزشی نیمه کاره پنج هزار نفری شهید چمران آمل نیز بازدید کرد.
ساخت این ورزشگاه در سال 1384 آغاز شد و بعد از گذشت بیش از 13 سال به دلایل مختلف متوقف و تاکنون کمتر از 50 درصد آن اجرا شده است.
کلنگ زنی چهارمین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری آمل در چهار هزار متربع با حدود یکهزار مترمربع ساختمان فیزیکی از دیگر برنامه های سلطانی فر در آمل بود.
بازدید و افتتاح مجموعه ورزشی کاسپین آبی، سالن ورزشی ماهفروجک، خانه وزنه برداری و زمین تنیس سرپوشیده در شهر ساری از دیگر برنامه های سفر یک روزه سلطانی فر در سفر مازندران است.
وزیر ورزش در سال جاری برای سومین بار متوالی است که به مازندران سفر می کند.
مازندران 488 هزار متر مربع فضای ورزشی روباز و سرپوشیده دارد و میانگین سرانه فضای ورزشی در این استان حدود 80 سانتی متر مربع است.
میانگین سرانه فضای ورزشی در کشور بر اساس آمارهای رسمی یک متر مربع است.
7335/1899

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022