استاندار البرز: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، باید زمینه ساز توسعه همه جانبه و متوازن باشد


استاندار البرز: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، باید زمینه ساز توسعه همه جانبه و متوازن باشد

استاندار البرز گفت: امید است سعید ناجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با توجه به تجارب و ویژگی های خود اسباب اتحاد، انسجام و وفاق سیاسی و اجتماعی البرز را بیش از پیش فراهم کند.

به گزارش خبرآنلاین، شهبازی در جلسه معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز که معاونت در حوزه استاندار صورت گرفت، با تبیین شرایط و ظرفیت های حوزه های مختلف استان، افزود: این پست دارای حساسیت های ویژه ای است.
وی ادامه داد: تنوع اقوام، مهاجرپذیری، تراکم بالای جمعیت، نرخ بالای با سوادی استان، صنایع فعال، ظرفیت های گردشگری، محورهای مواصلاتی ملی در استان، حضور اتباع خارجی، فضای سبز و... البرز را از سایر استان ها متمایز می کند.
شهبازی گفت: البرز در بسیاری از عرصه های سیاسی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و... در کشور حائز اهمیت است.
وی افزود: فردی که در جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قرار می گیرد، مسلط به امور مربوطه، با دانش، باانگیزه، علاقمند به کار، عمران، آبادانی و توسعه همه جانبه کشور است، همچنین طی هم افزایی و همدلی با اقوام، احزاب و عموم مردم به رشد متوازن می اندیشد.
استاندار البرز اضافه کرد: امید است دکتر سعید ناجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با توجه به تجارب و ویژگی های خود اسباب اتحاد، انسجام و وفاق سیاسی و اجتماعی البرز را بیش از پیش فراهم کند.
وی گفت: اکنون به ذهن مشترکی رسیده ایم و بستر برگزاری انتخابات پیش رو را مهیا خواهیم کرد.

46

کد خبر 1234251

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش