آغاز طرح ملی سنجش بلوغ فناوری اطلاعات بنگاه های صنعتی، معدن و تجاری


آغاز طرح ملی سنجش بلوغ فناوری اطلاعات بنگاه های صنعتی، معدن و تجاری

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز سنجش بلوغ فناوری اطلاعات بنگاه های صنعتی، معدن و تجاری خبرداد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد کاظم منزوی اظهار داشت: با توجه به توسعه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، بستر و زمینه مناسب برای توسعه کسب و کار الکترونیکی و رونق بخشیدن به فعالیت های تولیدی فراهم است. وی اضافه کرد: شناسایی دقیق عوامل تاثیرگذار بر تثبیت فنآوری اطلاعات و ارتباطات در این گونه شرکت ها مدت هاست که مورد توجه محققین قرار گرفته اما تاکنون این عوامل بصورت دقیق شناسائی نشده است.

مهندس منزوی اضافه کرد: این مهم نیازمند تحقیق و پژوهش بیشتر بوده و به همین منظور برنامه هایی در دست اجرا است. وی گفت: انتظار داریم همه مدیران ارشد بنگاه‌ها و یا مدیران فنآوری اطلاعات و ارتباطات بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری استان چهارمحال وبختیاری تا تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ از طریق مراجعه به نشانی http://www.mimt.gov.ir/ict نسبت به تکمیل برخط پرسشنامه الکترونیک اقدام کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال وبختیاری خاطر نشان کرد: تکمیل پرسشنامه در این مرحله به عنوان امتیازی جهت اولویت سنجش بلوغ شرکت ها مدنظر بوده و در مرحله بعد، شرکت‌های پاسخ دهنده در اولویت دریافت تسهیلات حمایتی قرار خواهند گرفت.

۴۶

کد خبر 1233973

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری