هرمزگان؛ پیشانی کشور / تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری و روستایی


هرمزگان؛ پیشانی کشور / تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری و روستایی

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از هرمزگان به عنوان پیشانی کشور یاد کرد و گفت: عملکرد شهرداری‌های این استان طی سال‌های اخیر بی‌نظیر است.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی‌نژاد در آیین آغاز به کار نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور عنوان کرد: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور معرفی دستاوردهای شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نهمین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی با عنوان «شهر ایده آل» در بندرعباس در حال برگزاری است.

وی با اشاره به همسایگی هرمزگان با کشورهای حوزه خلیج فارس، افزود: هرمزگان پیشانی کشورمان محسوب می‌شود و از این رو ارتقای کیفیت خدمات شهری در شهرهای این استان بسیار مهم و ارزشمند است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به تشریح اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری‌های استان هرمزگان پرداخت و گفت: عملکرد شهرداری‌های این استان به ویژه بندرعباس در حوزه فراهم ساختن زیرساخت‌های گردشگری بی‌نظیر است.

وی در ادامه به سفر اخیر رییس جمهوری به هرمزگان نیز اشاره و اظهار کرد: پس از این سفر مقرر شده که کمک‌های خوبی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان به ویژه در پروژه‌های عمرانی زیرساختی در حوزه‌های مختلف صورت گیرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور افزود: تلاش ما بر این است که پروژه‌های نیمه تمام در حوزه شهری و روستایی را پیگیری و به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین کمک‌های قابل توجهی را در حوزه تامین ماشین آلات مورد نیاز و همچنین حوزه پسماند به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار قرار خواهد داد.

به گزارش ایسنا، نهمین نمایشگاه بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور از ساعت ۱۷ الی ۲۲ یکم تا سوم اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس برپا بوده و آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...