اتلتیکو مادرید با کمک مدافعانش فاتح نبرد بزرگ با یوونتوس شد/کامبک منچسترسیتی در خاک آلمان


اتلتیکو مادرید با کمک مدافعانش فاتح نبرد بزرگ با یوونتوس شد/کامبک منچسترسیتی در خاک آلمان

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی تیم‌های اتلتیکو مادرید و منچستر سیتی مقابل حربفان همراه بود.

اتلتیکو مادرید با کمک مدافعانش فاتح نبرد بزرگ با یوونتوس شد/کامبک منچسترسیتی در خاک آلمان
به گزارش فانوس، در ادامه دیدار‌های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب ۲ دیدار همزمان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برگزار شد که اتلتیکو مادرید موفق شد یوونتوس را شکست دهد و منچسترسیتی از سد شالکه عبور کرد.

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این مرحله، تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی شهر مادرید میزبان یوونتوس بود که با ۲ گل به پیروزی رسید.

در نیمه نخست این مسابقه بازی پایاپای و کم موقعیتی را دیدیم و به جز یک ضربه کاشته رونالدو از راه دور که اوبلاک به زیبایی مهار کرد و یک کاشته دیگر از گریزمن که شزنی مهار کرد، موقعیت دیگری این نیمه نداشت.

در نیمه دوم اتلتیکو بازی را هجومی‌تر کرد و سیمئونه با انجام هر سه تعویض خود تا دقیقه ۶۷ نشان داد که اصلا از نتیجه راضی نیست. در دقایق ابتدایی این نیمه دیگو کاستا در مصافی تک به تک با شزنی به طرزی عجیب توپ را به اوت زد تا چند دقیقه بعد جایش را به موراتا بدهد. موراتا تنها چند دقیقه پس از ورودش به زمین توانست با ضربه سر دروازه یووه را باز کند، اما داور پس از استفاده از VAR اعلام کرد این مهاجم قبل از گل روی کیلینی خطا کرده بود و گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۷۸ بالاخره حملات شاگردان سیمئونه نتیجه داد و خوزه خیمنز با استفاده از شلوغی محوطه جریمه یووه گل نخست را به ثمر رساند. یوونتوسی‌ها روی این گل هم اعتقاد به خطا داشتند، اما این بار اعتراض آن‌ها پذیرفته نشد. در دقیقه ۸۳ باز هم روی یک ارسال و شلوغی محوطه جریمه یووه، توپ به گودین رسید و این مدافع پیش تاخته دروازه را برای بار دوم باز کرد تا هر ۲ گل روخی بلانکوس را در این دیدار مدافعان وسط این تیم زده باشند.

شاگردان الگری که چیزی برای از دست دادن نداشتند در دقایق پایانی فشار را بیشتر کردند، اما به جز یک شوت خطرناک برناردسکی تازه وارد روی پاس رونالدو که اوبلاک به زیبایی مهار کرد، موقعیت جدی دیگری نتوانستند خلق کنند. در نهایت این مسابقه جذاب با پیروزی ۲ بر صفر اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا یوونتوس در بازی برگشت در تورین کاری بسیار دشوار برای جبران نتیجه و صعود داشته باشد.

دیگو کاستا و توماس پارتی از اتلتیکو و الکس ساندرو از یوونتوس در این بازی دو کارته شدند و بازی برگشت را از دست دادند.

در دیگر مسابقه امشب نیز، تیم شالکه آلمان میزبان منچسترسیتی انگلیس بود که با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد. در این مسابقه جذاب و پرگل ابتدا منچسترسیتی و سپس شالکه پیش افتادند، اما در پایان دوباره سیتیزن‌ها جلو افتادند و بازی را بردند.

سرخیو آگوئرو در دقیقه ۱۸ گل نخست بازی را به ثمر رساند، اما شالکه با استفاده از ۲ پنالتی که نبیل بن طالب هافبک الجزایرشان در دقایق ۳۸ و ۴۵ گل کرد، با برد به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اخراج اوتامندی در دقیقه ۶۸ کار را برای شاگردان گواردیولا سخت‌تر کرد، اما این باعث نشد آن‌ها ناامید شوند و لروی سانه مهاجم آلمانی تازه وارد سیتی در دقیقه ۸۵ با یک ضربه آزاد دیدنی دروازه تیم سابقش را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. سیتیزن‌ها در دقیقه ۹۰ توسط رحیم استرلینگ گل سوم و برتری را زدند تا یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را کسب کنند و نیمی از راه صعود را بپیمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور