آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر


آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی صبح امروز با حضور فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر
به گزارش فانوس، مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر با حضور سیدمحمد صادق‌زاده، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق در سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

این رویداد بین‌المللی از امروز به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود که در این دوره از نمایشگاه تمامی کالا‌ها و خدمات مرتبط با انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین گرمایی، بهره‌وری انرژی، بهینه‌سازی مصرف، صرفه‌جویی مصرف برق، صرفه‌جویی مصرف حامل‌های انرژی مانند نفت و گاز، تجهیزات کاهنده مصرف شرکت‌های مشاور مدیریت مصرف، شرکت‌های تولید کننده لوازم روشنایی کم مصرف و شرکت‌های پیمانکار عرضه خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری وصرفه‌جویی انرژی، در این دوره میزبان شرکت‌هایی از ۶ کشور چین، اتریش، آلمان، استرالیا، هلند و ترکیه خواهد بود که در مدت زمان فعایت این رویداد بین‌المللی به عرضه آخرین دستاورد‌های خود در این زمینه خواهند پرداخت.

این نمایشگاه طی روز‌های دوم تا پنجم اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان و فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل