ثبت نام بیش از 140 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 98


توکلی گفت: بر اساس آمار اولیه تعداد. داوطلب نسبت به ثبت نام جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 اقدام کرده اند. ارشد در مرحله دوم ثبت نام:

ثبت نام بیش از 140 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 98حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه ۲۸ بهمن آغاز و تا پایان روز چهارشنبه اول اسفند ۹۷ ادامه داشت.

مشاور سازمان سنجش افزود: بر اساس آمار اولیه تعداد ۱۴۸ هزار و ۴۳۱ داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ اقدام کرده اند.

توکلی با بیان اینکه داوطلبان باید با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما در این آزمون ثبت نام کنند، بیان کرد: افرادی که دارای شرایط اعلام شده باشند می‌توانند حداکثر در ۲ رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام شوند.

انتهای پیام/

پایان مهلت ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد