جدیدترین شرایط فروش جک اس 3 کرمان موتور (اسفند 97)


به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید خودروی جک اس 3 می‌توانند به صورت مستقیم و با شرایط پیشین این شرکت اقدام به خرید نمایند و از شرایط اعلامی کرمان موتور بهره مند شوند. این شرایط اعلامی کرمان موتور مخصوص اسفند ماه بوده و تا تاریخ 15 اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. همچنین ظرفیت تعیین شده...

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید خودروی جک اس ۳ می‌توانند به صورت مستقیم و با شرایط پیشین این شرکت اقدام به خرید نمایند و از شرایط اعلامی کرمان موتور بهره مند شوند.

این شرایط اعلامی کرمان موتور مخصوص اسفند ماه بوده و تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. همچنین ظرفیت تعیین شده برای این شرایط فروش محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد و بدیهی است که آن دسته از مشتریانی که سریعتر اقدام به پرداخت وجه نمایند در اولویت ثبت نام خواهند بود.

جدیدترین شرایط فروش جک اس 3 کرمان موتور (اسفند 97)قیمت تعیین شده برای این خودرو ۱۶۱ میلیون تومان است که البته این شرکت اعلام کرده که پیش پرداخت لازم برای این خودرو ۸۰ میلیون تومان بوده و مابقی مبلغ خودرو طبق نرخ‌های زمان تحویل برای موارد قانونی و سایر هزینه‌ها محاسبه و از مشتریان دریافت می‌گردد.

مدل خودروهای تحویلی ۱۳۹۸ خواهد بود و به پیش پرداخت مشتریان سود مشارکت ۱۶ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد تعلق می‌گیرد. جریمه تاخیر در نظر گرفته شده برای این طرح ۱ درصد ماهانه بوده و سند خودروها نیز آزاد خواهد بود.

از دیگر نکات شرایط پیش فروش جک اس ۳ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلیه هزینه‌ها، مالیات‌ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه‌های سال ۱۳۹۷ محاسبه شده است، بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت به عهده متقاضی است.

جدیدترین شرایط فروش جک اس ۳ کرمان موتور (اسفند ۹۷)

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جدیدترین شرایط فروش جک اس 3 کرمان موتور (اسفند 97)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)