برنامه های حوزه نماز، پژوهش محور باشد


برنامه های حوزه نماز، پژوهش محور باشد

گروه اجتماعی - استاندار کرمان گفت: در حوزه نماز باید بر اساس اقدامات پژوهشی به سمت برنامه‌های تأثیرگذارتر حرکت کرد.

برنامه های حوزه نماز، پژوهش محور باشد

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان دیروز چهارشنبه، 1 اسفند در شورای اقامه نماز استان کرمان با اعلام این مطلب افزود: بخشی از اقدامات فرهنگی در دستگاه‌های اجرائی بر مبنای یک برنامه مداوم قابلیت انجام دارد و برای اجرای برنامه‌های ویژه و تخصصی‌تر باید اعتبارات جداگانه‌ای در نظر گرفته شود.
وی بر سنجش میزان اثرگذاری برنامه‌های صدا و سیما تأکید کرد و ضمن اشاره به این مطلب که بر مبنای نتایج این نظرسنجی می‌توان برنامه‌ریزی‌های بعدی را انجام داد، تصریح کرد: در جلسه شورای اقامه نماز استان کرمان مصوب شد که با مشارکت شهرداری، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پارک‌های مادر و شورا، دو نمایشگاه آثار هنری مربوط به حوزه نماز برگزار شود.
استاندار کرمان بیان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد گزارشی درباره مدارس فاقد نماز خانه تدوین شود و ظرفیت خیران نیز در این حوزه مورد استفاده بیشتری قرار گیرد.
احمد علیرمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز در این جلسه گفت: با فعالیت چهار واحد صداوسیما و فضای مجازی از فرودین‌ماه سال جاری تا پایان بهمن ماه 24 هزار و 174 دقیقه برنامه در صداوسیما و260 ویدئو کلیپ، 235 پادکست و 130 قطعه عکس نوشته نیز در درباره نماز در فضای مجازی کار شده است.
وی بیان کرد: در رادیو 320 خبر و در تلویزیون 540 خبر درباره موضوع نماز از شبکه صداوسیمای کرمان پخش شده است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان به تهیه طرح مستند مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با تلاش صداوسیما و سرمایه‌گذاری بخش‌های غیردولتی و خصوصی سرعت می‌یابد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !