محتوا و عمل حقوق شهروندی درجامعه باید عملیاتی شود


محتوا و عمل حقوق شهروندی درجامعه باید عملیاتی شود

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه موقت الشترگفت: حقوق شهروندی خدمت صادقانه به مردم بوده و این امر باید در محتوا و عمل در جامعه عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام پرویز صالحی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون صیانت از حقوق شهروندی در سالن جلسات فرمانداری سلسله، هدف از خلقت بشر را خدمت به مردم دانست و افزود: امام علی(ع) خدمت به خلق را بسیار مورد تاکید قرار داده و توجه به این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی درباره اهمیت حقوق شهروندی و ضرورت اجرای آن در جامعه، اظهار داشت: اجرای این طرح غیر از خدمت به مردم و ادای درست حقوق شهروندان نبوده و اکنون زمان آن رسیده که این حقوق از شعار خارج و در بطن جامعه عملیاتی شود.
حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه قوانین ایران از دین مبین اسلام گرفته شده است، بیان کرد: در فرهنگ اسلام بر احقاق حقوق مردم سفارش شده لذا رعایت آن در تمام آحاد جامعه ضروری است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیز در این نشست به توجه ویژه دولت به حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: دولت رعایت حقوق شهروندی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
عابدین گراوند بیان کرد: همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند و در راستای حل مشکلات آنها گام بردارند زیرا همواره ملت در تمامی صحنه های مختلف حضوری چشمگیر داشته و پشتوانه خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی با تاکید برلزوم آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با حقوق شهروندی خود، اظهارداشت: دستگاه هایی که عملکرد مناسبی در اجرایی کردن قوانین حقوق شهروندی داشته باشند مورد تقدیر و دستگاه های با عملکرد ضعیف نیز معرفی خواهند شد چرا که باید بین مدیران توانمند و با انضباط و مدیران بی نظم تفاوت قائل بود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سلسله از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا در جلسات حضور منظم داشته باشند.
7273/7265

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج