اصرار استقلالی‌ها برای جذب این ستاره بی‌مورد نبود: ارزشش را داشت!


کرنر ارسالی آیاندا پاتوسی در نیمه اول با اشتباه مدافعان پارس جنوبی به گل اول آبی‌ها منجر شد و در اواخر نیمه اول سانتر خطرناکش یک بار دیگر مدافعان پارس را به اشتباه انداخت و باعث شد گل دوم استقلال به نام خود او ثبت شود! نوشته اصرار استقلالی‌ها برای جذب این ستاره بی‌مورد نبود: ارزشش را داشت! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

اصرار استقلالی‌ها برای جذب این ستاره بی‌مورد نبود: ارزشش را داشت!

درخشش پاتوسی در استقلال مقابل پارس جنوبی ثایت کرد ارزشش را داشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۷:۵۰
اصرار استقلالی‌ها برای جذب این ستاره بی‌مورد نبود: ارزشش را داشت!

کرنر ارسالی آیاندا پاتوسی در نیمه اول با اشتباه مدافعان پارس جنوبی به گل اول آبی‌ها منجر شد و در اواخر نیمه اول سانتر خطرناکش یک بار دیگر مدافعان پارس را به اشتباه انداخت و باعث شد گل دوم استقلال به نام خود او ثبت شود!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی استقلال و پارس جنوبی جم با نتیجه ۲-۰ به سود استقلال به پایان رسید. چهره اول این بازی آیاندا پاتوسی بود که در روزهای گذشته سوژه اول فوتبال ایران بود.

کرنر ارسالی او در نیمه اول با اشتباه مدافعان پارس جنوبی به گل اول آبی‌ها منجر شد و در اواخر نیمه اول سانتر خطرناکش یک بار دیگر مدافعان پارس را به اشتباه انداخت و باعث شد گل دوم استقلال به نام خود او ثبت شود!

نمایش پاتوسی نشان داد که اصرار استقلالی‌ها برای جذب او بی‌مورد نبوده و او ارزش این همه جنجال و حاشیه را داشته است.

دومین چهره برتر نیمه اول بازی رحمان احمدی بود. او در دو گل دریافتی تیمش مقصر نبود اما با دو فوق واکنش از دو گل دیگر استقلالی‌ها جلوگیری کرد. احمدی ابتدا پنالتی وریا غفوری را مهار کرد و چند دقیقه بعد یک فرصت تک به تک را از محمد دانشگر گرفت تا شکست تیمش در نیمه اول سنگین‌تر از این نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی