مستند جدید فرمول یک؛ رانندگی برای بقاء از نتفلیکس


فرمول یک ایران – مستند جدیدی تحت عنوان “فرمول یک؛ رانندگی برای بقاء” از آغاز فصل جدید این مسابقات از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد که روایتگر پشت صحنه ی فرمول یک است. تقریبا یک سال پیش بود که اعلام شد فرمول یک در حال همکاری با نتفلیکس برای تولید یک مستند ده قسمتی از فصل 2018 فرمول یک است و حالا با پخش تریلر این کار، رانندگی برای بقاء رنگ واقعیت به...

فرمول یک ایران – مستند جدیدی تحت عنوان “فرمول یک؛ رانندگی برای بقاء” از آغاز فصل جدید این مسابقات از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد که روایتگر پشت صحنه ی فرمول یک است.

تقریبا یک سال پیش بود که اعلام شد فرمول یک در حال همکاری با نتفلیکس برای تولید یک مستند ده قسمتی از فصل 2018 فرمول یک است و حالا با پخش تریلر این کار، رانندگی برای بقاء رنگ واقعیت به خود می گیرد.

این مستند شامل موارد اتفاق افتاده در داخل پیست و پشت صحنه خواهد بود و نگاه عمیقی به رانندگان، تیم ها و شخصیت های این ورزش خواهد داشت و شاید برای ما طرفداران فرمول یک که شاید اوقات فراغت خود را در طول تعطیلات زمستان با تماشای خلاصه مسابقات 2018 گذراندیم، بسیار هیجان انگیز باشد. ساخت این سری مستند را هم می توان یک کار آمریکایی گونه از لیبرتی مدیا، مالک فرمول یک دانست اما انتشار این مستند می تواند هر چه بیشتر به علاقه مندان این ورزش اضافه کند.

اولین قسمت این سری مستند در 17 اسفند، درست یک هفته قبل از اولین تمرین اولین مسابقه فصل در استرالیا، از نتفلیکس پخش خواهد شد و اگر هنوز هم برای تماشای این مستند هیجان زده نشده اید، ما برای شما تریلر این مستند را در پایین قرار دادیم تا کمی به اشتیاق شما اضافه کند!

دانلود فایل ویدیویی
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان