به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های قهرمانی کشور فینال و رده بندی بسکتبال با ویلچر مردان، روز گذشته در سالن ۲۲ بهمن تهران با حضور ۴ تیم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.

امیر رضا احمدی، بازیکن تیم اصفهان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. تیم مشهد نیز بازی خوبی انجام داد. خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام دادیم که به نظر شایستگی قهرمانی را هم داشتیم.

وی در مورد سطح برگزاری این مسابقات گفت: امسال مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. استقبال خوبی از رقابت‌ها به عمل آمد که باعث دلگرمی تیم‌ها بود. همچنین تمام تیم‌های حاضر در این دوره نیز با تمام قوا برای قهرمانی آمده بودند که همین موضوع رقابت‌های جذابی را رقم زده بود.

احمدی درباره حضور حامد حدادی در فینال مسابقات بیان کرد: حضور حدادی باعث دلگرمی اهالی بسکتبال می‌شود. خوشحالم که حدادی در سالن حضور داشت و از نزدیک تماشاگر بازی بود.

بازیکن تیم ذوب آهن در پایان درمورد دیدارهای تیم ملی بسکتبال در پنجره ششم انتخابی جام جهانی گفت: خوشبختانه تیم ملی کشورمان پتانسیل بالایی دارد. بازیکن‌های خوبی در اختیار تیم ملی است که قطعا می‌توانند بازی خوبی را در هر دو بازی به نمایش بگذارند.