رئیس سازمان ملی استاندار: حقوق شهروندی بدون استاندارد سازی امکان پذیر نیست


رئیس سازمان ملی استاندار: حقوق شهروندی بدون استاندارد سازی امکان پذیر نیست

رئیس سازمان ملی استاندار در همدان گفت: اهداف توسعه پایدار، از اولویت های استاندارد در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ نیره سادات پیروزبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران که به همدان سفر کرده است در شورای استاندارد استان همدان گفت: حقوق شهروندی بدون استاندارد سازی امکان پذیر نیست و این امر مورد تاکید دولت نیز هست.

وی با بیان اینکه اهداف توسعه پایدار، از اولویت های استاندار در کشور است، خاطرنشان کرد: رتبه عضویت ایران در سازمان های جهانی استاندارد به عدد ۲۰ رسیده است.

رئیس سازمان ملی استاندار ایران افزود: از ۱۶۳ کشور جهان ۹ کشور از جمله ایران عضو هیات رئیسه ایزو هستند که این موفقیت بزرگی برای کشور است.

پیروزبخت، همدان را دارای تمدن کهن و مشاهیری بزرگ دانست و اظهار داشت: استان همدان در حوزه صنعت و کشاورزی، رشد خوبی داشته است.

استاندار همدان نیز در این نشست گفت: فرهنگ سازی در حوزه استاندارد باهدف بهره گیری از امکانات موجود باید در اولویت باشد.

سید سعید شاهرخی، با اشاره به اینکه حوزه استاندارد در بخش اقتصاد مقاومتی از تاثیرگذاری زیادی برخوردار است، افزود: همدان در حوزه کشاورزی، صنعتی، گردشگری و صنایع تبدیلی جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

وی با اعلام اینکه در استان همدان بیش از ۵ میلیون تن تولیدات محصولات کشاورزی داریم، تاکید کرد: برای یک میلیون دلار صادرات در این حوزه هدف گذاری شده است.

استاندار همدان، اقدام دولت تدبیر و امید در توجه و بکارگیری بانوان را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: بانوان سرمایه های ارزشمند جامعه ما هستند و اقدام دولت در واگذاری مدیریت ها به بانوان فعال و شایسته قابل تقدیر است.

وی تحرک و پویایی سازمان ملی استاندارد ایران را نمونه ای از مدیریت موفق بانوان در بالاترین رده های اجرایی کشور دانست.

۴۶

کد خبر 1234153

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...