وکیل برجسته مسلمان مدیر ستاد انتخاباتی برنی سندرز شد


وکیل برجسته مسلمان مدیر ستاد انتخاباتی برنی سندرز شد

برنی سندرز که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا نامزد شده، یک وکیل برجسته مسلمان را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، برنی سندرز، نماینده دموکرات ایالت ورمونت که به تازگی نامزدی خود را برای شرکت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرده، یک وکیل برجسته مسلمان را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی خود تعیین کرد.

فایض شکیر، فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیر سابق بخش سیاسی ملی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ACLU)، روز سه شنبه توسط سناتور سندرز به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی او انتخاب شد.

این وکیل برجسته مسلمان پیش از اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، مشاور ارشد هری رید، سناتور سابق ایالت نوادا آمریکا و رئیس اکثریت سنا در آن زمان بود. او همچنین مشاور نانسی پلوسی، رئیس فعلی مجلس نمایندگان آمریکا بوده است. شکیر در طول هفت سال فعالیت در مرکز ترقی آمریکایی، اتاق فکر لیبرال در واشنگتن، یک کمپین ضد اسلام هراسی را با شعار «ترس: ریشه اسلام هراسی در آمریکا» هدایت می‌کرد.

برنی سندرز، یکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است. سندرز که در سال ۲۰۱۶ نیز نامزد حزب دموکرات بود در نهایت به نفع هیلاری کلینتون، دیگر نامزد این حزب از عرصه رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد. او در حالی روز گذشته وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شد که پیش از این دستکم ۱۱ دموکرات نامزدی خود را برای شرکت در این انتخابات اعلام کرده‌اند و یا گفته‌اند که قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید