جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی خاش


جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی خاش

یکی از دستگیر‌شدگان در حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان زن بود


شهرآرا آنلاین - فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان جزئیاتی از دستگیری عوامل حادثه تروریستی خاش گفت: یک نفر از عوامل دستگیر شده در حادثه تروریستی زن

بود.به گزارش برنا، سردار محمد پاکپور‌ در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان در جمع خبرنگاران جزئیاتی از عملیات دستگیری عوامل دخیل در حادثه تروریستی جاده خاش را به شرح زیر اعلام کرد که در ادامه آن را می خوانید.

«بعد از حادثه قطعات خودرو انتحاری را به نیروی انتظامی تحویل دادیم و بعد از شناسایی هویت آن، نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عملیات دستگیری و انهدام تیم پشتیبانی‌کننده و تیمی که خودرو را برای این اقدام آماده کرده بودند آغاز کردند.

٢روز قبل اولین سرنخ را به دست آوردیم و یک زن را دستگیر کردیم و بعد از دستگیری این عامل تروریستی، به افراد دیگر هم رسیدیم. ٢نفر از عناصر تیم تروریستی پاکستانی بودند. عامل انتحاری نیز فردی به نام «حافظ محمدعلی» از پاکستان بود و یک فرد دیگر نیز از پاکستان حضور داشته است.

٣نفر از عوامل تیم تروریستی از منطقه سیستان و بلوچستان بودند که ٢‌نفر از آن‌ها دستگیر شدند و یک نفر هم متواری است که به زودی دستگیر خواهد شد.

این گروهک مهمات و تجهیزات بسیار زیادی آماده کرده بودند و اقداماتی که می‌خواستند انجام دهند، صرفا برای این کار نبوده است. قصد داشتند اقدامات تروریستی در ٢٢‌بهمن و سایر مناسبت‌ها هم انجام دهند.در آن زمان تمهیدات زیادی را برای راهپیمایی ٢٢‌بهمن داشتیم و آن‌ها موفق نشدند. حتی در ایام دهه فجر در مرز نیز عناصر تروریست تلاش زیادی کردند که اقداماتی از این قبیل انجام دهند اما نتوانستند.

در پی اقدام اخیر تروریست‌ها در منطقه سیستان و بلوچستان، آن‌ها اقدام خاصی نتوانستند انجام بدهند و این حرکت کوری است که یک ماشین را در جاده ترانزیتی منفجر کنند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی