مادر تانزانیایی، ریتوییت از ترامپ، چالش برای رونالدو و مسی


انتشار یک کلیپ کوتاه از هنرنمایی یک زن آفریقایی در توئیتر، بازتاب بسیار گسترده جهانی را به دنبال داشت. در کلیپ، یک زن سیه چرده آفریقایی اقدام به روپایی زدن متوالی و حرکات تکنیکی حیرت انگیز با توپ می کند. کنترل و تسلط او روی توپ حیرت انگیز به نظر می‌رسد و تاکنون بیش از 9 میلیون بیننده در یوتیوب داشته. او حتی با سر و شانه نیز موفق به کنترل توپ می‌شود.

این زن هادارا چارلز نام دارد و تانزانیایی است اما کلیپ در مالاوی در شرق آفریقا به تصویر کشده شده است. او پس از اتمام هنرنمایی خود خطاب به مردانی که اطرافش حضور دارند می گوید:« شما یک مشت به دردنخور هستید.»

مادر تانزانیایی، ریتوییت از ترامپ، چالش برای رونالدو و مسی

آکین ساویر کسی بود که چهار روز پیش این کلیپ را در توئیتر منتشر کرد، با این نوشته:« استعداد به تساوی تقسیم می‌شود اما فرصت و شانس خیر.»

توئیتی که 120 هزار بار ریتوئیت شده و بیش از 390 هزار لایک نیز گرفته است. در میان کسانی که به تمجید از هادارا چارلز پرداخته اند، نام دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا نیز مشاهده می شود که با انتشار این کلیپ در حساب رسمی خود با بیش از 54 میلیون فالوئر نوشته است:«شگفت انگیز.» این توئیت از ترامپ بازتاب گسترده‌ای در فضای اجتماعی داشت. این کلیپ توسط پیرس مورگان، شخصیت تلوزیونی معروف انگلیس نیز همرسانی شده و او از آن به عنوان یک اتفاق درخشان یاد کرده است.

مادر تانزانیایی، ریتوییت از ترامپ، چالش برای رونالدو و مسی

مادر تانزانیایی، ریتوییت از ترامپ، چالش برای رونالدو و مسی

پاتوسی، بازیکن اهل آفریقای جنوبی جدید استقلال نیز این کلیپ را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده و زیر ان نوشته است:"MAMA" و جالب اینکه بسیاری در ابتدا به اشتباه تصور کردند که او مادر پاتوسی است.

روز گذشته از هادارا یک کلیپ جدید نیز منتشر شده است و او پس از هنرنمایی مجدد می گوید:« این توپ، یک توپ خاص نیست و من با استفاده از استعداد خودم و نیز پس از شش سال تمرین و ممارست موفق به انجام چنین حرکاتی با توپ می‌شوم. این یک استعداد خالص است و نه یک جادو. من همیشه ستاره هایی چون رونالدو، مسی و رونالدینیو را تمجید کرده‌ام.»

هادارا حالا در یکی از دورترین نقاط دنیا توجهات جهانی را به خود جلب کرده است. شاید هم ردیف با فوق ستاره‌های بزرگ فوتبال و حتی آنها را به چالش می کشد.

1

عکسی مربوط به جوانی هادارا چارلز که در کنار او پاتریک امبومبا(ستاره سابق تیم ملی کامرون) دیده می شود. ⬇️

مادر تانزانیایی، ریتوییت از ترامپ، چالش برای رونالدو و مسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرماندار گناوه درباره شنیده شدن صدای انفجار در این شهر: مربوط به انفجار معدن سنگ کوه بی...