بهبود زیرساخت‌های استانی برای اربعین ضروری است


بهبود زیرساخت‌های استانی برای اربعین ضروری است

گروه اجتماعی ـ غلامرضا شریعتی با بیان اینکه استان خوزستان متولی امر اربعین حسینی است و کار را به دوش می‌کشد، گفت: در این زمینه خیلی خوب عمل و رضایتمندی خوبی هم حاصل شده است اما باید زیرساخت‌ها را بهبود بخشیم و نباید نزدیک به ایام اربعین کارها را انجام دهیم.

بهبود زیرساخت‌های استانی برای اربعین ضروری است

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی که امروز 1 اسفندماه برگزار شد، بیان کرد: در ایام اربعین حسینی مردم مواکب را به عشق امام حسین(ع) راه‌اندازی کردند و همه مشکلات و مسائل را برای خدمت به ائمه(ع) و زوار نادیده گرفتند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم رضایتمندی زائران را بیش از پیش تأمین کنیم، گفت: اقداماتی که طی چند سال گذشته در این مسیر انجام شده بر کسی پوشیده نیست و زائران از مرزهای خوزستان ابراز رضایت کردند که البته این جز با لطف خدا و تلاش شبانه‌روزی خادمان اربعین محقق نشد.

شریعتی با بیان اینکه استان خوزستان متولی امر اربعین حسینی است و کار را به دوش می‌کشد، گفت: در این زمینه خیلی خوب عمل و رضایتمندی خوبی هم حاصل شده است اما باید زیرساخت‌ها را بهبود بخشیم و نباید نزدیک به ایام اربعین کارها را انجام دهیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: علی‌رغم محدودیت منابع باید همه تلاش خود را به کار بگیریم؛ در حال حاضر پیمانکاران برای ادامه فعالیت‌های زیرساختی آماده کار هستند اما به علت بارندگی‌ها این روند متوقف شده است و به محض اینکه امکان آن ایجاد شود دوباره کار را از سر می‌گیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری