این می‌تواند عکس رسمی گلکسی فولد ، اولین گوشی منعطف سامسونگ باشد!


این می‌تواند عکس رسمی گلکسی فولد ، اولین گوشی منعطف سامسونگ باشد!

در عرض کمتر از ده ساعت دیگر سامسونگ در کنفرانس گلکسی آنپک که در سانفران‌سیسکو برگزار می شود، از گوشی های گلکسی اس 10 رونمایی خواهد کرد و البته یک گوشی منعطف نیز در این مراسم حضور خواهد داشت که گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) نام دارد و حالا ما تصاویری را برای اولین بار... نوشته این می‌تواند عکس رسمی گلکسی فولد ، اولین گوشی منعطف سامسونگ باشد!...

در عرض کمتر از ده ساعت دیگر سامسونگ در کنفرانس گلکسی آنپک که در سانفران‌سیسکو برگزار می شود، از گوشی های گلکسی اس ۱۰ رونمایی خواهد کرد و البته یک گوشی منعطف نیز در این مراسم حضور خواهد داشت که گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) نام دارد و حالا ما تصاویری را برای اولین بار از این گوشی تاشو مشاهده می‌کنیم.

طبق گزارش جدید به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد ندارد گوشی قابل انعطاف خود را به طور کامل در مراسم امروز رونمایی کند اما شاهد پخش شدن تیزرهایی از آن در جریان مراسم خواهیم بود که برخی جنبه‌های طراحی و قابلیت‌های آن را معرفی می‌کنند. حالا ساعاتی قبل از برگزاری مراسم، تصاویر تبلیغاتی رسمی مربوط به گوشی گلکسی فولد افشا شده است و ما می‌توانیم برای اولین بار طراحی واقعی این محصول را مشاهده کنیم.

یک نمایشگر اینفینیتی فلکس در ترکیب با ناچ منحصر به فرد

گزارش‌هایی که تا به حال درباره گلکسی Fold منتشر شده بود بیان می‌کردند که این گوشی از نسل جدید نمایشگرهای اینفینیتی فلکس برخوردار خواهد بود. این پنل زمانی که گوشی را به طور کامل باز می‌کنید، مساحتی معادل ۷.۳ اینچ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و اگر بخواهید می‌توانید آن را تا کنید تا از یک نمایشگر کوچکتر ۴.۸ اینچی برای اجرای اپلیکیشن‌های مختلف بهره ببرید. اما در هیچ‌کدام از این گزارش‌ها اشاره‌ای به یک ناچ جدید در طراحی گلکسی فولد که پیش از این با نام گلکسی اف شناخته می‌شد، به میان نیامده بود و حالا ما در این تصاویر مشاهده می‌کنیم که در گوشه سمت راست بالای نمایشگر یک بریدگی بیضی‌شکل وجود دارد که تقریبا تمام قسمت بالایی یکی از نیمه‌های این پنل را پوشانده است.

این می‌تواند عکس رسمی گلکسی فولد ، اولین گوشی منعطف سامسونگ باشد!

به نظر می‌رسد که این ناچ میزبان تمام دوربین‌ها و سنسورهای بالای گوشی باشد و قرار نیست دیگر آنها را بر روی لبه بالایی مشاهده کنیم. درست مشابه نمونه آزمایشی اسمارت فون 5G سامسونگ که در ماه دسامبر اولین بار نمایش داده شده بود، ناچ گلکسی فولد نیز یک لایه شیشه ای اضافه بر روی خود خواهد داشت و به نظر می‌رسد که این موضوع باعث شده کادر دوربین‌ها در حدود چند میلی‌متر از سطح بدنه بیرون زدگی داشته باشد.

مشخصات احتمالی دوربین گوشی تاشو سامسونگ

البته این جزئیات هنوز تایید نشده است اما احتمالا گلکسی فولد نیز همان سیستم دوربینی که گلکسی اس ۱۰ پلاس به آن مجهز می‌شود را خواهد داشت. بنابراین ما می‌توانیم شاهد یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ۸ مگاپیکسلی باشیم که هنگام ثبت تصاویر بوکه به کمک دوربین خواهد آمد. در روی پنل پشتی یک سیستم دوربین سه گانه وجود خواهد داشت که البته در این رندرها کادر دوربین‌ها مشخص نیست. در بخش پشتی نیز مشابه گلکسی اس ۱۰ پیش‌بینی می‌کنیم که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر در کنار یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریضه به همراه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که به لنز تله فوتو و زوم اپتیکال سه مرحله‌ای مجهز می‌شود، در این قسمت دیده خواهد شد.

مشخصات باتری، ظرفیت داخلی و حافظه رم گلکسی Fold

درست مشابه پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ گلکسی فولد نیز قرار است با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ که در دیگر مدل‌های گلکسی اس ۱۰ نیز دیده خواهد شد وارد بازار شود. ۱۲ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت ظرفیت داخلی در کنار این چیپست هشت هسته‌ای گلکسی فولد را به یکی از قدرتمندترین گوشی های تاریخ دنیای موبایل تبدیل خواهد کرد. باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعت، سیستم عامل اندروید ۹ با رابط کاربری وان یو آی سامسونگ (که البته برای استفاده در حالت‌های مختلف تغییر یافته است)، بلوتوث ۵.۰، چیپ ان اف سی و پشتیبانی از اینترنت 4G ال تی ای از دیگر قابلیت‌های سخت‌افزاری این گوشی جدید محسوب می‌شود؛ در حال حاضر صحبتی از پشتیبانی از اینترنت 5G در گوشی قابل انعطاف سامسونگ وجود ندارد.

آیا این رندرهای گوشی تاشو سامسونگ واقعی هستند؟

این می‌تواند عکس رسمی گلکسی فولد ، اولین گوشی منعطف سامسونگ باشد!

در حال حاضر هیچ‌گونه تاییدیه رسمی از سوی منابع مطلع وجود ندارد که بدانیم این ‌عکس‌ها واقعی هستند یا تنها توسط یکی از طرفداران و با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری ایجاد شده‌اند، اما قطعا تا کمتر از ۱۰ ساعت دیگر و برگزاری مراسم رسمی، از جزئیات طراحی این گوشی و دیگر محصولات هیجان‌انگیز ۲۰۱۹ سامسونگ به طور کامل مطلع خواهیم شد؛ بنابراین گجت نیوز را در ساعات آینده دنبال کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج