علیرضا منصوریان دل رسانه های قطری را برد!


رسانه های قطری در گزارشی به تمجدید از علی منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پرداختند. نوشته علیرضا منصوریان دل رسانه های قطری را برد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

علیرضا منصوریان دل رسانه های قطری را برد!

رسانه‌ های قطری به تمجید از منصوریان پرداختند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۸
علیرضا منصوریان دل رسانه های قطری را برد!

رسانه های قطری در گزارشی به تمجدید از علی منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پرداختند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم منصوریان سه شنبه شب در یک بازی هیجان انگیز توانست حماسه خلق کند و با غیرت فراوان تیم الغرافه را از پیش روی بردارد.

همین درخششذوب آهن با هدایت منصوریان در دیدار برابر الغرافه باعث این شد تا رسانه های قطری به تمجید از منصور‌یان و تیمش بپردازند.

رسانه استاد الدوحه در گزارشی در این باره نوشت:

در حالی که تا اواسط بازی تیم الغرافه با نتیجه ۲ بر صفر از ذوب آهن جلو افتاده بود، تفکرات علی رضا منصوریان به کمک ذوب آهن آمد و درنهایت ذوبی‌ها با کامبکی رویایی نتیجه بازی را به نفع خود عوض کردند.

بی شک نقش علی رضا منصوریان در استراحت بین دو نیمه نباید نادیده گرفته شود. استراتژی و و تاکتیک بی نقص منصوریان به حدی کارساز بود که روی بازیکنان به خوبی پیاده شد.

کریستین اوساگونا ستاره کلیدی تیم ذوب آهن در کسب پیروزی بسیار نقش داشت و (دقیقه ۴۷) موفق به گل زنی برای تیمش شد، امیر ارسلان مطهری (دقیقه ۶۳) و محمد نژاد مهدی (دقیقه ۷۹) گل‌های دیگر ذوب آهن را به ثمر رساندند تا شاگردان علی‌منصور به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند.

اما رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن با عملکرد بی نظیر خود شب خوب سبزپوشان را تکمیل کرد و درنهایت توانست به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

حالا شاگردان منصوریان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الوصل امارات، الزوراء عراق و النصر عربستان همگروه است و باید در نخستین دیدار با نماینده کشور عراق مصاف کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی