مردم در 22 بهمن نظام اسلامی را بیمه کردند


مردم در 22 بهمن نظام اسلامی را بیمه کردند

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن نظام اسلامی و انقلاب را بیمه کردند.

مردم در 22 بهمن نظام اسلامی را بیمه کردند
به گزارش فانوس، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران شامگاه سه شنبه در کنگره شهدای دانشجوی همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گردان ۱۵۵ سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امسال حضور یکپارچه مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و صدور بیانیه مهم و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی دو اتفاق مهم بود که شاهد آن بودیم.

وی ادامه داد: مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ایجاد بازدارندگی در حوزه امنیت و توطئه‌های دشمن شدند و انقلاب را بیمه کردید.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با بیان اینکه اثر این راهپیمایی تا سال‌های سال باقی خواهد ماند، گفت: شما مردم ملت و نظام را بیمه کردید.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: این بیانیه دو بخش داشت که رهبر معظم انقلاب در بخش اول بیانیه برای ۴۰ سال نخست انقلاب کارنامه صادر کردند و در بخش بعدی گام جدیدی را تعریف کردند که محور حرکت و ادامه انقلاب اسلامی برای رسیدن به آرمان در آن تبیین شده است.

سردار سرتیپ حاجی‌زاده اظهار داشت: در این بیانیه رهبر، جوانان را خطاب قرار داده و مأموریت را به جوانان محول کردند.

وی با بیان اینکه این بیانیه یک منشور انقلاب و نقشه راه برای ملت و جوانان است، بیان کرد:اینکه مقام معظم رهبری جوانان را مورد خطاب قرار داده‌اند علتش این است که با بررسی گام اول، مشاهده می‌کنیم که تک تک مراحل پیشرفت کشور توسط جوانان انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403