افتتاح پروژه سرزمین پرواز در منطقه 2


افتتاح پروژه سرزمین پرواز در منطقه 2

پروژه سرزمین پرواز در منطقه 2 عصر امروز با حضور شهردار منطقه 2 و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رسول کشت‌پور عصر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه سرزمین پرواز در منطقه 2 که با حضور محمدعلی‌خانی، شهربانو امانی و افشین حبیب‌زاده از اعضای شورای شهر تهران و همچنین عبدالحمید امامی معاون مالی اقتصادی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی در کشور و همچنین در شهرداری تهران، ما باید به سمت بخش خصوصی در پروژه‌ها گام برداریم.

وی تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی می‌تواند ما را در تامین هفتگانه مراکز تفریحی، ورزشی، رفاهی، درمانی، خدمات شهری و .... در تهران کمک کند و ما می‌توانیم بسیاری از پروژه‌ها را در قالب پروژه‌های مشارکتی در بخش خصوصی انجام دهیم.

کشت‌پور گفت: بنده حدود 13 الی 14 سال پیش که شهردار منطقه دو بودم تلاش بسیاری را برای استفاده از بخش خصوصی در مشارکت آنها در پروژه‌های فرهنگی و ورزشی و تفریحی داشتم و در دوره جدید مدیریت شهری نیز رویکرد گذشته خود را ادامه داده‌ام و خوشحالم که امروز اعلام کنم که در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه تمامی پروژه‌های مشارکتی در منطقه دو را نیز کار کرده‌ایم.

شهردار منطقه دو به درآمدهای شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به سمت درآمدهای پایدار گام برداریم.

وی با اشاره به بهره‌برداری پروژه سرزمین پرواز در منطقه 2 گفت: در عرض 14 ماه با همکاری بخش خصوصی این پروژه آماده شده است و در کنار این پروژه رستورانی نیز برای جذب مشتریان پیش‌بینی شده است.

کشت‌پور همچنین از افتتاح پروژه بوستان حشرات غول‌پیکر خبر داد و گفت: طی 10 روز آینده این پروژه نیز با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کشت‌پور با اشاره به این که ما در شهر تهران باید به سراغ فناوری‌های جدید و نوین گام برداریم، گفت: این کار در منطقه 2 آغاز شده است و ما در بخش استارتاپ‌ها 8 پروژه را از محل ایده پردازی تا اپلیکیشن اجرا کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم، مرتضی جودکی مدیریت پروژه سرزمین پرواز نیز ضمن اشاره به افتتاح این پروژه گفت: پیست تیوپ‌ سواری این پروژه 4 فصل بوده و برای اولین بار در دنیا به صورت مارپیچ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه توسط مهندسان ایرانی اجرا شده است و این در حالی است که مهندسین ایتالیایی به دنبال الگوبرداری از این پروژه هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی