جشنواره غذا ویژه اصحاب رسانه البرز برگزار می‌شود


جشنواره غذا ویژه اصحاب رسانه البرز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مدیربانوان سازمان بسیج رسانه البرز از برپایی نخستین دوره جشنواره غذایی ویژه اصحاب رسانه استان البرز خبر داد و گفت: این جشنواره با نگاه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

جشنواره غذا ویژه اصحاب رسانه البرز برگزار می‌شود

فاطمه امیرآبادی، مدیربانوان سازمان بسیج رسانه البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز به برپایی جشنواره غذایی در این استان اشاره کرد و گفت: نخستین دوره از جشنواره غذایی ویژه اصحاب رسانه با هدف نگاه به اقتصاد مقاومتی و باور به این عزم عمومی برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: بانوان بیشترین اعضای تشکیل‌دهنده سازمان بسیج رسانه هستند که این مهم زمینه هم‌افزایی و هم‌اندیشی بیشتری را در جهت ارتقای سطح توانمندی آنان ایجاب می‌کند.
این مسئول تصریح کرد: اهمیت به خانه و خانواده، توجه به مسئله صرفه‌جویی در اقتصاد خانواده و نگاه به مسئله اقتصاد مقاومتی از اهداف این دوره از جشنواره آشپزی است.
این فعال رسانه توضیح داد: در کنار برپایی این جشنواره کارگاه تخصصی تغذیه با حضور کارشناس تغذیه نیز برای علاقمندان برگزار می‌شود.
وی گفت: این جشنواره چهارشنبه، هشتم اسفند اسفند از ساعت 14:30 الی ۱۷ در چارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره می توانند با شماره‌های 32400037، 32216580 و 09304055364 تماس بگیرند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان