اطلاعاتی در مورد نخستین رابطه جنسی و تجربه اولین آمیزش جنسی


دانستی های در مورد اولین رابطه جنسی و در مورد این تجربه در این بخش در مورد اولین رابطه جنسی اطلاعاتی را می خوانیم که می تواند باعث بهبود رابطه زناشویی شما در آینده بشود. زندگی جنسی یکی از مهمترین بخش های زندگی هر شخصی است و باید گفت که اگر فیلم و سریال هایی … نوشته اطلاعاتی در مورد نخستین رابطه جنسی و تجربه اولین آمیزش جنسی اولین بار در مجله...

دانستی های در مورد اولین رابطه جنسی و در مورد این تجربه

در این بخش در مورد اولین رابطه جنسی اطلاعاتی را می خوانیم که می تواند باعث بهبود رابطه زناشویی شما در آینده بشود. زندگی جنسی یکی از مهمترین بخش های زندگی هر شخصی است و باید گفت که اگر فیلم و سریال هایی در این مورد دیده اید بهتر است همه را فراموشش کنید زیرا در واقعیت، رابطه جنسی تفاوت دارد.

اطلاعاتی در مورد نخستین رابطه جنسی و تجربه اولین آمیزش جنسی

نکاتی در مورد اولین رابطه جنسی

تعداد زیادی از انسان های تصور می کنند که امکان بارداری در اولین رابطه جنسی وجود ندارد زیرا در این شرایط ممکن است زن باردار نشود ولی باید بدانید اگر رابطه جنسی به صورت کامل و بدون پیشگیری صورت بگیرد می تواند بارداری ایجاد شود.

ممکن اسـت در طول نخستین رابطه جنسی مطمئن نباشید کـه همه ی چیز رابه درستی انجام میدهید.نگران نباشید، نیازی نیست برای انجام هر کاری در نخستین آمیزش جنسی حساب و کتاب کنید. با حستان پیش بروید.

اطلاعاتی در مورد نخستین رابطه جنسی و تجربه اولین آمیزش جنسی

باردار شدن بر اثر رابطه جنسی

چـه زن و چـه مرد فرقی نمیکند، بدن تعداد زیادی از افراد در طول نخستین رابطه جنسی بدلیل سطح هیجان و استرس بالا، همکاری نمی‌کند و آنچه راکه از بدنشان توقع دارند نخواهند داشت. جای نگرانی ندارد. این اتفاق برای خیلی از افراد میوفتد. اگر فکر میکنید شـما نیز جز این دسته از افراد خواهید بود، قبل از داشتن نخستین آمیزش جنسی، بـه متخصص زنان مراجعه کنید.

سعی نکنید تا برای مرحله بـه مرحله نخستین سکس تان برنامه ریزی کنید. اینکار علاوه براین کـه باعث بـه هم خوردن تمرکزتان می‌شود، عدم اجرای برنامه باعث مضطرب شدنتان نیز می‌شود.

اطلاعاتی در مورد نخستین رابطه جنسی و تجربه اولین آمیزش جنسی

نکاتی که هنگام اولین سکس باید بدانید

اگر از کاندوم برای رابطه جنسی محافظت شده استفاده میکنید، حتماً پیش از موعد طرز استفاده ازآن را یاد بگیرید. ویژگی های کاندوم ها را بشناسید و بهترین را برای خود تهیه کنید.

احساسات افراد نسبت بخود و طرف مقابل بعد از نخستین رابطه جنسی کمی متفاوت اسـت. این حس الزاماً بد نیست. گاهی حس خجالت زدگی اسـت و گاهی عدم اعتماد بـه نفس«چون ممکن اسـت عملکردتان بدتر ازآن چیزی بوده باشد کـه توقع داشتید». اما نگران نباشید، این حس گذرا اسـت. پس سعی کنید باهم درباره اش حرف بزنید و آن رابه شوخی بگیرید.

اطلاعاتی در مورد نخستین رابطه جنسی و تجربه اولین آمیزش جنسی

نخستین رابطه جنسی چطور است؟

برای نخستین رابطه جنسی حتماً باید بیشتر از میشه وقت گذاشت. هیچ عجله ای نباید در کار باشد. حوصله بـه خرج دهید چرا کـه هر چـه آرام تر کار را پیش ببرید استرس هر دو شـما کمتر خواهد شد و احساس اسانی بیشتر باهم خواهید کرد.

حتماً قبل از نخستین رابطه جنسی با شریکتان صحبت کنید و درباره نوع رابطه جنسی تان بـه توافق برسید. یادتان باشد حتی همسر قانونی شـما نیز نباید شـما رابه انجام کاری کـه بر خلاف میل شماست در رابطه جنسی مجبور کند. بـه توافق رسیدن مانع از جرو بحث در میانه نخستین رابطه جنسی خواهد شد.

اطلاعاتی در مورد نخستین رابطه جنسی و تجربه اولین آمیزش جنسی

یادتان نرود کـه بعد از نخستین رابطه جنسی حتماً از یارتان تشکر کنید. مهم نیست کـه نتیجه چگونه بوده اسـت. بدانید کـه او نیز احساسات عجیبی را تجربه کرده اسـت و بهتر اسـت با یک قدردانی حال عجیب وی را بـه یک احساس خوشایند تبدیل کنید.

نهایتا این‌کـه سطح توقعتان را از نخستین رابطه جنسی پایین بیاورید. شـما در واقعیت زندگی میکنید نه در میان کتاب ها! بدانید کـه نخستین رابطه جنسی قرار اسـت یکی از شیرین ترین و البته بامزه ترین خاطرات زندگی تان باشد. پس واقع بینانه بـه آن نگاه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...