اقامتگاه بومگردی نشینگه ی بنار


اقامتگاه بومگردی نشینگه ی بنار در شهرستان مریوان استان کردستان واقع شده است. معماری این اقامتگاه کاملا سنتی و مختص فرهنگ هورامان و مریوان و نمای بیرونی این اقامتگاه تماما از مصالح بومی و سنتی همچون کاهگل است. این مجموعه اقامتی یک باغ یک هکتاری است که دارای رستوران، 17 باب آلاچیق و یک مجموعه […] نوشته اقامتگاه بومگردی نشینگه ی بنار اولین بار در...

اقامتگاه بومگردی نشینگه ی بنار در شهرستان مریوان استان کردستان واقع شده است. معماری این اقامتگاه کاملا سنتی و مختص فرهنگ هورامان و مریوان و نمای بیرونی این اقامتگاه تماما از مصالح بومی و سنتی همچون کاهگل است. این مجموعه اقامتی یک باغ یک هکتاری است که دارای رستوران، ۱۷ باب آلاچیق و یک مجموعه موزه از وسائل زندگی قدیمی روستاییان می باشد.

اقامتگاه بومگردی نشینگه ی بنار با ظرفیت پذیرش و اسکان ۷۰ گردشگر دارای ۱۰ باب سوییت کاملا سنتی و یک دیواخان (اتاق سنتی با امکانات ویژه، مختص کردستان) است که نمایانگر زندگی خانوده های روستایی در گذشته است. ۲ باب سوییت ۱ خوابه ۵۰ متری با امکاناتی نظیر سرویس کف خواب، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجزا با ظرفیت ۶ نفر، ۳ باب اتاق ۲ خوابه ۷۰ متری با ظرفیت ۱۲ نفر سرویس کف خواب، یک مجموعه دوبلکس ۱۵ نفره در دو طبقه، ۲ خواب، هال و آشپزخانه، ۱ باب اتاق بزرگ و ۱ باب اتاق کوچک از دیگر مجموعه های اقامتی این خانه بومی ست. گفتنی است سرویس بهداشتی و حمام مشترک برای اتاق های فاقد سرویس در محوطه اقامتگاه قابل استفاده می باشد.

امکانات و خدمات ارائه شده
به منظور رفاه و رضایت بیشتر گردشگران و مهمانان این اقامتگاه خدمات رفاهی چون پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور های گردشگری، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، سیستم های سرمایشی و گرمایشی نظیر کولر آبی، بخاری هیزمی، حمام مشترک و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این اقامتگاه فراهم شده است.

پربازدیدترین ها:

گفتنی است شما گردشگران عزیز با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانید انواع غذاهای محلی و گیاهی این منطقه نظیر کباب ماهی، مرغ مخصوص، سوپ محلی، مرصاق مخصوص، برنج گرده محلی، قاورمه و برنج کشت اطراف دریاچه زریبار را سفارش و سرو نمایید.

موقعیت جغرافیایی

اقامتگاه بوم گردی نشینگه ی بنار در بین روستا های کانی سانان و دره تفی شهرستان مریوان استان کردستان واقع شده است.

جاذبه های گردشگری منطقه

دریاچه زریوار که در نزدیکی این اقامتگاه قرار دارد از معروف ترین جاذبه طبیعی استان کردستان و یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین کشور به شمار می رود. شما گردشگران عزیز می توانید با سفر به این منطقه از طعم بهترین ماهی های کبابی آنجا و از تفریحاتی مانند قایقرانی، پاراگلایدر و ماهیگیری لذت ببرید.

گفتنی است بهترین فصل سفر به این اقامتگاه فصل زمستان می باشد.

شرایط اقامت خردسالان
پذیرش کودکان زیر ۷ سال رایگان می باشد.

آدرس : کردستان – مریوان – جاده دور دریاچه – مابین روستای کانی سانان و دره تفی
تلفن :۰۹۱۸۳۷۵۰۱۶۳
۰۸۷۵۸۷۲۳۰۱۷

اقامتگاه بومگردی نشینگه ی بنار

اقامتگاه بومگردی نشینگه ی بنار

اقامتگاه بومگردی نشینگه ی بنار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق