چگونه ارز دیجیتال استخراج کنیم ( روش های به دست آوردن ارز دیجیتال در 2019 )


چگونه ارز دیجیتال استخراج کنیم ( روش های به دست آوردن ارز دیجیتال در 2019 )

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟ چگونه بیت کوین به دست بیاوریم؟ روش های استخراج بیت کوین چیست؟ با چه نرم افزار هایی می توان ارز دیجتال استخراج کرد. روش های استخراج ارز دیجیتال چیست؟ در این مقاله از هاو کن یو به این سوال به صورت جامع و کامل پاسخ خواهیم داد. قبل تر در مقالات مرتبط با ارز های دیجیتال و کریپتو ها و همچنین معرفی ارز های دیجیتال، در رابطه با...

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟ چگونه بیت کوین به دست بیاوریم؟ روش های استخراج بیت کوین چیست؟ با چه نرم افزار هایی می توان ارز دیجتال استخراج کرد. روش های استخراج ارز دیجیتال چیست؟ در این مقاله از هاو کن یو به این سوال به صورت جامع و کامل پاسخ خواهیم داد.

قبل تر در مقالات مرتبط با ارز های دیجیتال و کریپتو ها و همچنین معرفی ارز های دیجیتال، در رابطه با این که تقریبا به قطع، آینده ما با بلاک چین و بعد مالی آن که ارز های دیجیتال است گره خورده است. گفتیم که اگر می خواهید آینده نگر باشید باید حتما در رابطه با ارز های دیجیتال، بیت کوین، شبکه بلاک چین و روش های استفاده و کار با آن ها اطلاعاتی کسب کنید. حال در این مقاله به اتفاق شما کاربران هاو کن یو می خواهیم یک قدم به جلو تر برداریم و با روش های استخراج ارز های دیجتال همانند، بیت کوین، اتریم، بیت کوین کش و … آشنا شویم.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا به دنبال به دست آوردن پول بیشتر هستید. بله ارز های دیجیتال یک روش و شاید این روز ها از جذاب ترین روش های کسب پول هستند. برای ما ایرانی ها با توجه به تحریم ها، مشکلات اقتصادی، کاهش ارزش پول ملی و .. این مورد جذاب تر هم می شود.

اگر با ارز های دیجیتال آشنا نیستید باید ابتدا با اصطلاحات، نحوه کارکرد، شبکه بلاک چین و همچنین ارز های دیجیتالی همچون بیت کوین آشنا شوید که در لینک های زیر می توانید این موارد را دنبال و مطالعه کنید.

بیت کوین چیست و چگونه آن را خریداری کنیم؟ (مفاهیم کلی بیت کوین)

فناوری بلاک‌چین چیست؟ راهنمای جامع و مرحله به مرحله برای مبتدی ها

اما آیا واقعا می توان از ارز های دیجیتال و کریپتوکارنسی ها پول به دست آورد؟

جواب کوتاه این است که بله می توانید از این راه کسب درآمد کنید. حتی می توانید از این راه ثروتمند شوید. چیزی که گفته نمی شود این است که این فرایند هم مثل هر صنعت و کسب و کار دیگری یک فرایند آهسته و سخت است که باید واقعا به آن متعهد باشید تا پاسخ دهد. درست همانند هر کسب و کار شما در این زمینه هم برای موفقیت به اطلاعات، مهارت، تجربه و البته گاهی زمان ها کمی شانس نیاز دارید. کسب و کاری که البته این روز ها با استقبال افراد زیادی رو به رو شده است.

بر اساس مسیری که شما کاربران انتخاب می کنید، راه اندازی جریان درآمدتان نیازمند صرف زمان، هزینه و ارتباطات سخت است. هاو کن یو برای کمک به شما راهنمایی را حاوی بیش از 20 روش برای به دست آوردن ارز آنلاین برایتان فراهم کرده است. لطفا توجه کنید که این روش ها به هیچ وجه تضمین شده نیستند. این مقاله برای پولدار شدن یک شبه نیست بنابراین اگر به دنبال راه های آسانی برای به دست آوردن پول هستید احتمالا در این فهرست چیز جالبی پیدا نمی کنید.

روش های استخراج بیت کوین و ارز های دیجیتالی

1
بیت کوین است. در این روش شما ارز های دیجیتال را خریداری کرده، مدتی منتظر می مانید و بسته به انتظار و قدرت ریسکی که دارید آن را در زمان مورد نظر که دارای ارزش بیش تر است می فروشید.

اگر به طور نسبی بخواهیم بگوییم، این راه “ایمن ترین روش” برای به دست آوردن کریپتوکارنسی است. تمام چیزی که نیاز دارید این است که تا جایی که راحت هستید مقداری ارز برای سرمایه گذاری بخرید و فقط آن را به مدت یکسال نگه دارید. اگر نوع سکه ای که خریده اید یکی از محتمل ترین و نوید بخش ترین کریپتوکارنسی ها باشد، احتمالا بهایش از چیزی که برای خرید آنها هزینه کرده اید بالاتر می رود. مسئول کار خود باشید و تحقیقات لازمتان را انجام دهید، فقط به خاطر اینکه کسی سکه ای را به شما پیشنهاد داده آن را خریداری نکنید. به دنبال اطلاعات لازم دربارۀ سکه باشید، از جمله گزارشات آن و نقشۀ راه آن و آنها را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید، مثلا موجودی در حال گردش، ظرفیت بازار و حجم روزانۀ تبادلات رایج را بررسی کنید. بعضی از سرمایه گذاران 12 نوع سکۀ متفاوت را خریداری می کنند و برای یک سال نگه می دارند.

طبیعی است که این روش خالی از ریسک نیست و احتمال کاهش ارزش و ضرر هم وجود دارد. این شما هستید که با دانش و اطلاعات باید در زمان مناسب و بر اساس پیش بینی ها اقدام به خرید و یا فروش کنید.

وبلاگ نویسی، متصدی پست ها و نظر دادن

چگونه ارز دیجیتال استخراج کنیم ( روش های به دست آوردن ارز دیجیتال در 2019 )
3

فاست های به صورت خلاصه در واقع سایت ها و یا نرم افزار ها و حتی بازی هایی هستند که به صورت آنلاین اجرا می شوند و شما در ازای بازی، یا انجام کاری، مقداری ارز دیجیتال به دست می آورید. اینکه ایا هدف این سایت ها گسترش و همه گیر کردن ارز های دیجیتالا، یا برای رضای خدا، یا تبلیغات و کسب درآمد، را اینجا رها می کنیم. ولی شما کاربران بدانید که می توانید در این سایت ها به ازای انجام کاری مقداری هرچند ناچیز ولی رایگان بیت کوین و .. به دست بیاورید.

فاست ها به هیچگونه سرمایه گذاری از جانب شما نیازی ندارند، آنها با ارائۀ تبلیغات به شما و اینکه به شما اجازه می دهند بخشی از آن را به خاطر تلاشتان برای خودتان طلب کنید، درآمدزایی می کنند. سایت های بی شماری در شبکه وجود دارند که می گذارند شما هر چند دقیقه مقدار اندکی بیت کوین از طریق فاست ها به دست آورید و در نهایت مقدار بیت کوین کافی برای نقد کردن و مقداری هم برای نگه داشتن در کیف پول مجازی تان جمع آوری کنید. برای پیدا کردن سایت های فاست شما کاربران ها و کن یو به سراغ گوگل بروید و این دو سایتی که به نظر محبوب تر از همه می رسند را بررسی کنید.

Free Bitcoin Free Dofecoin Cointiply- Free Bitcoin or Dogecoin Free Dash Free Ethereum Free Cardsno

ماینینگ یا استخراج بیت کوین و ارز های دیجیتال

چگونه ارز دیجیتال استخراج کنیم ( روش های به دست آوردن ارز دیجیتال در 2019 )
whattomine.com منبع خوبی (البته به زبان اصلی) است.

ماینینگ با موبایل: پروژۀ جدیدی با نام Electroneum قصد دارد به کاربران این امکان را بدهد تا از طریق گوشی های موبایل هوشمندشان درآمد زایی کنند.

ماینینگ از طریق مرورگر: اگر مایل باشید می توانید با مرورگر سادۀ ماینینگ کارتان را شروع کنید و با استفاده از ابزار هایی مانند Cryptotab یا DogeOil تعدادی بیت کوین در مرورگر گوگل کرومتان پیدا کنید.

البته استفاده از کامپیوترهای شخصی و گوشی ها و … با ابزاری همچون کرپتوتب و … شما را به درآمد آن چنانی نخواهد رساند ( اگر با ضرر ناشی از پول برق و یا صدمات رو به رو نشوید) مگر به روش هایی همچون جذب زیر شاخه در کریپتو … رو بیاورید. البته مطمئنا برای شروع و تجربه حس استخراج بیت کوین با سیستم های معمولی این روش بد نیست.

استخراج ابری یا کلود ماینینگ Cloud mining

چگونه ارز دیجیتال استخراج کنیم ( روش های به دست آوردن ارز دیجیتال در 2019 )
genesismining.com، hashing24.com، hashflare.com و nicehash.

سرمایه گذاری (Staking)

چگونه ارز دیجیتال استخراج کنیم ( روش های به دست آوردن ارز دیجیتال در 2019 )
7

یک ایردراپ زمانی رخ می دهد که تیم توسعۀ کریپتوکارنسی سکه هایشان را به صورت رایگان یا در قبال کارهای کوچکی مثل دانلود کردن نرم افزارشان، کیف پول بومی، یا ثبت نام در ICO توزیع می کند. اگر میخواهید بدانید ایردراپ چه زمانی رخ می دهد در سایت هایی مانند Earn.com و همینطور Airdropalert.com ثبت نام کنید. این تنها یک استراتژی مارکتینگ از سوی ساپورتر های ارز های دیجیتال است. که اگر به اطلاعات بیش تر نیاز دارید با مقدار بیشتری در رابطه با ایردراپ ها سرچ کنید.

بونتی هاBounties (اعانه ها)

چگونه ارز دیجیتال استخراج کنیم ( روش های به دست آوردن ارز دیجیتال در 2019 )
bounitesalert.com ثبت نام کنید.

بازی کردن

چگونه ارز دیجیتال استخراج کنیم ( روش های به دست آوردن ارز دیجیتال در 2019 )
10
فناوری بلاک‌چین چیست؟ راهنمای جامع و مرحله به مرحله برای مبتدی ها
ارز دیجیتال چیست؟ ( مقاله کامل هر آنچه که باید در مورد ارز های دیجیتال بدانید)
بیت کوین چیست و چگونه آن را خریداری کنیم؟ (مفاهیم کلی بیت کوین)
چگونه از کلاهبرداری بیت کوین و ارز های دیجیتال جلوگیری کنیم؟
.wp-review-30079.review-wrapper
Sending
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-1998 .review-result-wrapper i { color: #f4f4f4; } .wp-review-30079 #wp-review-star-rating-1998 .review-result-wrapper .review-result i { color: #ffbe01; opacity: 1; filter: alpha(opacity=100); } .wp-review-30079 #wp-review-star-rating-1998 .review-result-wrapper i { color: #f4f4f4; } .wp-review-30079 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-1998 .selected i, .wp-review-30079 .user-review-area #wp-review-star-rating-1998 .review-result i, .wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-1998 .review-result i, .wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-1998 .review-result i, .wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-1998 .review-result-wrapper:hover span i, .wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-1998 .review-result-wrapper:hover span i { color: #ffbe01; opacity: 1; filter: alpha(opacity=100); } .wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-1998 .review-result-wrapper span:hover ~ span i, .wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-1998 .review-result-wrapper span:hover ~ span i { opacity: 1; color: #f4f4f4; }
User Review 0 (0 votes)
.wp-review-30079.review-wrapper { width: 100%; float: left; border: 0; } .wp-review-30079.review-wrapper .review-desc { width: 60%; float: right; padding: 0; margin-bottom: 20px; } .wp-review-30079.review-wrapper i, .wp-review-comment-30079 .review-result-wrapper i { -webkit-text-stroke-width: 1px; -webkit-text-stroke-color: #997200; } .wp-review-30079.review-wrapper, .wp-review-30079 .review-title, .wp-review-30079 .review-desc p, .wp-review-30079 .reviewed-item p { color: #111111; } .wp-review-30079 .review-links a { background: #ffbe01; background: linear-gradient(to top, #ffbe01, #ffd101); color: #111111; padding: 5px 20px; border-radius: 3px; box-shadow: 0 1px 0 rgba(255, 255, 255, 0.4) inset; border: 1px solid #997200; transition: all 0.25s linear; } .wp-review-30079 .review-links a:hover { background: #ffd101; background: linear-gradient(to bottom, #ffd101, #ffbe01); } .wp-review-30079.review-wrapper .review-list { width: 35%; padding: 5px 0 20px 0; float: left; } .wp-review-30079.review-wrapper .wpr-user-features-rating .review-list, .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-thumbs-type .review-list, .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-thumbs-type .review-desc { width: 100%; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-point-type .review-list, .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-percentage-type .review-list { padding: 0 0 30px 0; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-list { padding: 10px 0 30px 0; } .wp-review-30079 .review-list li, .wp-review-30079.review-wrapper { background: #ffffff; } .wp-review-30079 .review-title, .wp-review-30079 .review-list li, .wp-review-30079 .review-list li:last-child, .wp-review-30079 .reviewed-item, .wp-review-30079 .review-links { padding: 5px 0; border-color: #ffffff; } .wp-review-30079 .review-links { padding: 30px 0 20px 0; } .wp-review-30079.review-wrapper .review-pros-cons { clear: both; padding: 0; } .wp-review-30079.review-wrapper .review-pros-cons .review-pros { flex: 100%; padding: 15px 0 10px 0; box-sizing: border-box; } .wp-review-30079.review-wrapper .review-pros-cons .review-cons { flex: 100%; padding: 0 0 10px 0; box-sizing: border-box; } .wp-review-30079.review-wrapper .mb-5 { text-transform: uppercase; } .wp-review-30079 .user-review-area { padding: 0 0 10px 0; border-color: #ffffff; } .wp-review-30079 .user-review-area .review-star { letter-spacing: .5px; } .wp-review-30079.wp-review-point-type.review-wrapper .user-review-area .review-result-wrapper .review-result, .wp-review-30079.wp-review-percentage-type.review-wrapper .user-review-area .review-result-wrapper .review-result .wp-review-30079 .wp-review-user-rating .review-result-wrapper .review-result .wp-review-30079.review-wrapper .review-title { padding: 0; background: transparent; letter-spacing: 1px; text-transform: none; border: 0; font-weight: bold; } .wp-review-30079.review-wrapper .review-total-wrapper { width: 100%; padding: 0 0 20px 0; float: left; } .wp-review-30079.review-wrapper .review-total-wrapper i .wp-review-30079.review-wrapper .review-star.review-total { margin: 5px 0 0 20px; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper span.review-total-box { margin-top: 22px; } .wp-review-30079.review-wrapper .review-percentage .review-result-wrapper, .wp-review-30079.review-wrapper .review-percentage .review-result, .wp-review-30079.review-wrapper .review-point .review-result-wrapper, .wp-review-30079.review-wrapper .review-point .review-result { box-shadow: inset 0 1px 2px rgba(0,0,0,.4), inset 0 0 0 1px rgba(0,0,0,.1); height: 28px; margin-bottom: 0; background: #f4f4f4; border-radius: 4px; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-point-type .review-point .review-result, .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-percentage-type .review-percentage .review-result { border: 1px solid #997200; box-shadow: none; background: linear-gradient(to top, #ffbe01 0%, #ffbe01 100%); box-sizing: border-box; min-width: 2%; } .wp-review-30079.review-wrapper .review-total-wrapper span.review-total-box { width: auto; float: left; text-align: left; padding: 0; font-size: 34px; line-height: 1; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-point-type .review-total-wrapper .review-total, .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-percentage-type .review-total-wrapper .review-total { width: 60%; float: right; clear: none; } .wp-review-30079.review-wrapper .user-total-wrapper .user-review-title { display: inline-block; color: #111111; } .wp-review-30079.review-wrapper .reviewed-item { padding: 30px 0; border-bottom: 1px solid #ffffff; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper > .review-total-box { display: block; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .user-total-wrapper h5.user-review-title { margin-top: 12px; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .user-total-wrapper span.user-review-title { margin-top: 5px; } .wp-review-30079.review-wrapper .user-review-area .review-percentage, .wp-review-30079.review-wrapper .user-review-area .review-point { width: 20%; float: right; margin-top: 5px; } .wp-review-30079 .wpr-user-features-rating .user-review-title { margin: 0; padding: 0; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total { float: right; width: 70px; height: 70px; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total .review-result-wrapper > div, .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total .review-result-wrapper > div > canvas { width: 70px!important; height: 70px!important; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper .review-circle.review-total .review-result-wrapper > div > input { margin-top: 20px!important; margin-left: -62px!important; font-size: 20px!important; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper > .review-total-box { display: block; } .wp-review-30079.review-wrapper.wp-review-circle-type .review-total-wrapper > .review-total-box > div .wp-review-30079.review-wrapper .review-total-wrapper span.review-total-box h5 { color: inherit; } .wp-review-30079 .review-embed-code .wp-review-30079 .wpr-rating-accept-btn { margin: -20px 0 20px; border-radius: 4px; background: #ffbe01; background: linear-gradient(to top, #ffbe01, #ffd101); color: #111111; box-shadow: 0 1px 0 rgba(255, 255, 255, 0.4) inset; border: 1px solid #997200; } @media screen and (max-width:600px) { .wp-review-30079.review-wrapper .review-list, .wp-review-30079.review-wrapper .review-desc { width: 100%; } }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق