دلواپسان و بی‌توجهی به منویات رهبری یادداشتی از مرتضی داستانی


دلواپسان و بی‌توجهی به منویات رهبری یادداشتی از مرتضی داستانی

شفقنا- مرتضی داستانی در روزنامه 19 دی نوشت: همه کسانی که جریان‌های سیاسی قم را می‌شناسند به راحتی می‌توانستند حدس بزنند بعد از رفتارهای وحدت شکنانه‌ای که دلواپسان در راهپیمایی 22 بهمن قم داشتند، بایستی منتظر اقدامات بعدی آنها باشند. بی‌تردید جمع کردن امضا برای استیضاح رئیس جمهور توسط نماینده پایداری در قم ادامه همان رفتارهای خلاف منویات رهبری،...

دلواپسان و بی‌توجهی به منویات رهبری یادداشتی از مرتضی داستانی

شفقنا- مرتضی داستانی در روزنامه ۱۹ دی نوشت: همه کسانی که جریان‌های سیاسی قم را می‌شناسند به راحتی می‌توانستند حدس بزنند بعد از رفتارهای وحدت شکنانه‌ای که دلواپسان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم داشتند، بایستی منتظر اقدامات بعدی آنها باشند. بی‌تردید جمع کردن امضا برای استیضاح رئیس جمهور توسط نماینده پایداری در قم ادامه همان رفتارهای خلاف منویات رهبری، وحدت شکنانه و التهاب آفرین در قم است.

مردم به حق انتظار دارند که نمایندگان و جریان‌های سیاسی از دولت بخواهند که همه توان و تدبیر خود را معطوف حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم کرده و در این راه به دولت کمک کنند ولی نمی‌‌‌توان جریان سیاسی و یا نمایندگانی را ببخشند که در بدترین وضعیت کشور به دنبال انتقام‌گیری و ساقط کردن دولت و ایجاد مشکلات بیشتر برای مردم باشند.

مردم به خوبی می‌دانند بعد از روی کار آمدن دولت روحانی تا امروز روزی نبوده است که جریان احمدی نژاد و دلواپسان برنامه‌ای را برای براندازی دولت، زمین گیر کردن ، ایجاد دعوا و بلوا‌های سیاسی نداشته باشند. به خاطر همین هم مردم آنها را در آنچه می‌گویند صادق و دلسوز کشور، نظام و انقلاب نمی‌دانند. مروری به بازتاب اقدام اخیر دلواپسان مجلس در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مردم به واسطه تندروی‌های زیاد، آنها را علاقه‌مند به رهبری هم نمی‌دانند.

اقدام به استیضاح رئیس جمهور توسط این جریان در حالیست که به تازگی همین افراد از استیضاح وزرا به واسطه شرایط کشور منع شده‌اند. معلوم نیست این افراد و یا کسانی که آن‌ها را تهییج می‌کنند چه بصیرتی دارند که نمی‌دانند وقتی از استیضاح وزرا منع شده‌اند، به طریق اولی اقدام به استیضاح رئیس جمهور نباید بکنند.

رئیس جمهور در سفر خود به هرمزگان روز گذشته از رفتارهای این جریان گلایه کرد و گفت: «در جنگ اقتصادی همه پشتیبان هم نیستیم. در جنگ هم پیروزی داشتیم و هم شکست. در آن جنگ نظامی همه پشت هم بودیم، امروز هم که جنگ اقتصادی است باید همه با هم و پشتیبان هم باشیم و اگر بر سر مسائل جزئی بهانه گیری کنیم و با هم نباشیم نمی‌توانیم پیروز شویم.»

علی‌ای‌حال مردم امروز به واسطه گرفتاری‌های اقتصادی که دارند کاملا ناراحت هستند. عصبانی کردن مردم ثمری جز حوادث دی ماه سال گذشته در پی نخواهد داشت. آنهایی که برایشان ایجاد بلوا، تنش و بحران در کشور مهم نیست باید بدانند که بر شاخه نشسته و بن می‌برند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط