احتمال حمله موشکی ترامپ به روستایی در بهشهر!


احتمال حمله موشکی ترامپ به روستایی در بهشهر!

البته قصد نداشتیم آن را منتشر کنیم، اما با انتشار گسترده این ویدئو، عصر همان روز همه با ما تماس گرفتند آقا چه کار کردی؟ ترامپ تو را می‌گیرد و می‌کشد.

به گزارش مشرق، به جهت ولو بودن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و هزار و یک جور کانال و گروه تلگرامی و غیرتلگرامی حتماً استحضار دارید ۲۲ بهمن امسال با یک اتفاق ویژه مازندرانی همراه بود. تعدادی از اهالی خوش‌ذوق روستای پیته‌نوی شهرستان بهشهر در یک اقدام خودجوش با علم کردن تصاویر ترامپ، بن‌سلمان و نتانیاهو حسابی با شعارهای انقلابی و ۲۲ بهمنی و همچنین چوب زدن به دهان رئیس‌جمهور آمریکا و ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر اسرائیل از خجالت جنگ‌افروزهای بین‌المللی این روزها در آمدند و در ادامه خبرساز شدند. حالا خبر رسیده یکی از اعضای همان گروه در مراسم سیزدهمین شب طنز انقلاب اسلامی بر و بچه‌های دفتر ۱۶ آذر مطالعات فرهنگی حاضر شده و روایت خودش را از این کار گفته است. حاج‌آقا رضایی که در مراسم مذکور پشت تریبون ایستاده بود و شعار می‌داد در سیزدهمین مراسم شب طنز انقلاب اسلامی (نطنز) گفته این اولین بارشان نبوده که چنین کاری انجام داده‌اند. حاج‌آقا که از شدت مودب بودن، ترامپ را هم با لفظ آقا خطاب می‌کرد گفته: این آقای ترامپ که تازه رئیس‌جمهور شده و آمده و به ملت ایران بد و بیراه می‌گوید و توهین می‌کند. از طرف دیگر هم رهبری در سال ۹۵ فرموده بودند آتش به اختیار عمل کنید. ما گفتیم که چکار کنیم که یک گوشمالی به او بدهیم. این‌گونه شد که با زبان شیرین محلی مازندرانی در کنار راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ ویژه برنامه‌ای اجرا کردیم.

بیشتر بخوانیم:

«کیفرخواست کارمند گمرک» در «نطنز»

بحران پوشکی به نطنز رسید

رضایی این را هم گفته که همان موقع هم قصد انتشار این ویدئو را نداشته‌اند: البته قصد نداشتیم آن را منتشر کنیم، اما با انتشار گسترده این ویدئو، عصر همان روز همه با ما تماس گرفتند آقا چه کار کردی؟ ترامپ تو را می‌گیرد و می‌کشد و به اینجا موشک می‌زند و… این گذشت تا سال ۹۶ که حضرت آقا فرموده بودند ۲۲ بهمن تماشایی راه می‌اندازیم. باز هم این ویدئو با استقبال فراوان مردم روبه‌رو شد. به‌صورتی که امسال از ما پرسیدند همانند سال‌های قبل برنامه‌ای داریم یا نه؟ جواب دادم تا زمانی که ترامپ است ما این برنامه را داریم.
اگر مثل بعضی از اعضای گروه فرهنگی هنوز این ویدئو را ندیده‌اید و فقط تعریف را شنیده‌اید حتماً همین الان اگر آب دست‌تان هست بگذارید زمین و در اینترنت جست‌وجو کنید و اصل واقعه را به صورت ویدئویی ببینید. از شدت بامزگی از خنده اگر کف اتاق غلت نزدید گوش ما را بپیچانید.

احتمال حمله موشکی ترامپ به روستایی در بهشهر!

حاج‌آقا رضایی در این مراسم تاکید کرده تا ترامپ بر سر کار هست این برنامه در این روستا اجرا خواهد شد. بامزه‌تر این‌که بخش‌هایی از شعر روز راهپیمایی را بین بچه‌های نطنز هم خواند با آن اصطلاحات و لهجه شیرین مازندرانی. حاضران هم برای این‌که مراسم را خیلی به رویداد واقعی خودش نزدیک کنند درست مثل اهالی روستای پیته نو، رضایی را با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود کافر همراهی کردند.

خب همه اینها را که گفتیم بخشی از سیزدهمین مراسم شب طنز انقلاب اسلامی بوده که با عنوان نطنز برگزار می‌شود. شعار این بچه‌ها هم این است که «ماهی یکبار از ته دل بخندید»؛ شعاری که انصافاً به آن عمل شده است و مخاطبانی که هر ماه دو ساعت پای برنامه‌های نطنز می‌نشینند، حسابی و از ته دل می‌خندند. سیزدهمین شب طنز انقلاب اما حال و هوای متفاوت‌تری داشت. بیشتر بخش‌های برنامه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مربوط می‌شد.

تقدیم به گوسفندان عزیز
در ادامه این برنامه، با دعوت علی زکریایی که اجرای این محفل طنز را به عهده داشت، نوبت به شاهرخ بایرامی از طنزپردازان جوان رسید تا متن طنزش را در واکنش ورود گوسفندان رومانیایی با هواپیمای باری به کشور بخواند. طنز وی متن خوشامدگویی شروع پرواز به گوسفندان بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و موجب تشویق و دست و جیغ و هوراهای مکرر را فراهم آورد:
«میش‌ها و گوسفندان! سلام!

از طرف شرکت هواپیمایی فلان، خلبان گاوچران و سایر چوپان‌ها ورود شما را به هواپیمای ایرباس خوشامد می‌گوییم. شماره پرواز کیلویی صدهزار تومن و مقصد ما تهران می‌باشد. مدت زمان این پرواز تا طویله مقصد ۱۲ ساعت تعیین شده و تا ارتفاع ۴۰ هزارپا هوا میره نمی‌دونی تا کجا میره…»
اجرای سرود متفاوت «برانداز» از بخش‌های دیدنی و جذاب این مراسم به حساب می‌آید. این سرود که تنظیم و آهنگسازی‌اش را علی نصیرنژاد و ترانه‌اش را ملیحه رجایی به‌عهده داشت کاری از باشگاه طنز انقلاب و دفتر موسیقی راه بود. این سرود توسط علی نصیرنژاد، مهدی سینا و کمیل احمدی با زدن صورتک‌های مسعود رجوی، رضا پهلوی، محمد حسینی و عمو سام اجرا شد. تشویق‌های مکرر مخاطبان نشان از استقبال این اثر متفاوت بین حاضران در سالن داشت.

زمان شاه همه چی ردیف بود!
محمد سلامی، دیگر طنزپرداز جوان کشور در بخش بعدی این مراسم به شعرخوانی پرداخت. او سروده خود را با موضوع دوران شاه قرائت کرد:
زمان شاه زیر پای مردم
هف هشتا بنز و لکسوس و فراری
اعلیحضرت علی حضرت به مردم خانه می‌داد
نبود این خانه‌های استجاری
انرژی هسته‌ای و بمب و موشک
و تسلیحات جنگی و سواری

بخش دیگر این مراسم که با استقبال بیش از ظرفیت محل برگزاری مواجه شده بود، شعرخوانی امین شفیعی بود، طنزپرداز خوش‌آتیه‌ای که در شب طنز پیشین نیز برای اولین بار در کشور، نقالی طنز با موضوع برجام را روی صحنه برد. وی شعر طنزی را درباره دوران شاه قرائت کرد که ابیاتی از آن را می‌خوانید.
در زمان شاه کشور خوشگل و آباد بود
برف و باران بیشتر بود و کمی هم باد بود
مردم از روی زمین‌ها پول بر می‌داشتند
یا هلی‌کوپتر به جای خودروهاشان داشتند
شوخی شوخی با ساندیس هم شوخی؟!
برنامه با شعرخوانی رضا خوش‌تراش پسندیده ادامه پیدا کرد:
انقلابی که صادرش کردیم
در پی فتح روم و پاریس است
این حضور عظیم هر ساله
همه از معجزات ساندیس است

در ادامه مراسم، امیرعلی هاشمی به اجرای استندآپ کمدی پرداخت که با استقبال حضار همراه شد. این طنزپرداز، استندآپ کمدی خود را درباره موضوعاتی چون افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها، افزایش زیاد قیمت دلار و وضعیت نامطلوب اقتصادی اجرا کرد.

در ادامه مراسم، فرهاد موحدی شعری طنز با ردیف ساندیس خواند که مورد استقبال واقع شد و لبخند بر لب مخاطبان نشاند:
تمام انقلابی‌ها چو مجنون
و انصافاً چُنان لیلاست ساندیس
شبی دیدم که نوزادی بسیجی
به جای شیر مادر خواست ساندیس
دلیل اشک در چشم تل‌آویو
دلیل قهر آمریکاست ساندیس

پایان بخش اجراهای هشتمین شب طنز انقلاب اسلامی، شعرخوانی محمدرضا شکیبایی زارع دیگر شاعر و طنزپرداز جوان بود که شعر طنزی را در واکنش به یکی از جملات صادق زیباکلام با مضمون «کشور انرژی هسته‌ای می‌خواهد چکار» و با همین ردیف برای حاضران قرائت کرد که ابیاتی از آن را می‌خوانید.
مملکت جوراب، نخ، نخ ریس می‌خواهد چه کار؟
مدرسه، تعلیم یا تدریس می‌خواهد چه کار؟
سلف وقتی که غذایش دلپذیر و سالم است
بوفه ی دانشکده، سوسیس می‌خواهد چه کار؟

گفتنی است شب طنز انقلاب اسلامی به صورت ماهانه از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت اطلاع از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مجموعه می‌توانند به صفحه اینستاگرام نطنز به نشانی (@natanz_ir) یا کانال طنزیم با آی‌دی @tanzym_ir در پیام رسان‌ها مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس