نمایشگاه و فروشگاه مد و لباس اسلامی ـ ایرانی در پایتخت


نمایشگاه و فروشگاه مد و لباس اسلامی ـ ایرانی در پایتخت

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایشگاه مد و لباس اسلامی ـ ایرانی به همت نمایشگاه کالای ایرانی سماء و با حمایت معنوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه و فروشگاه مد و لباس اسلامی ـ ایرانی در پایتخت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی سماء در جهت حمایت از کالای ایرانی و کمک به خرید کالای عیدانه مردم نمایشگاهی را به مدت ۴ روز با محصولات حوزه پوشاک بانوان، عفاف و حجاب، کیف و کفش در سالن سروناز بلوار ارتش برگزار می‌کند.

این نمایشگاه که دارای مجوز از کارگروه ساماندهی مد و لباس و سازمان اماکن و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ اسفند‌ماه در سالن سروناز بلوار ارتش برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه ۳ ورکشاپ آموزشی رایگان برای شرکت‌کننده‌ها وجود دارد که موضوعات ورکشاپ شامل: دیجیتال مارکتینگ، مدیریت برند و لاکچری‌سازی برند و لوکس جلوه دادن کالا، باشگاه تخفیف مشتریان و جذب وفاداری مشتریان است که برای آن‌ها هم گواهی در نظر گرفته شده است.
کارآفرینان جوان می‌توانند محصولات خود را که تولید‌ کالای ایرانی است، در این نمایشگاه شرکت دهند و از کلاس‌های آموزشی آن جهت رشد و توسعه بازار آن کسب و کار خود بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس مسابقه‌ای نیز با موضوع محصولی کاربردی با نماد‌های اسلامی ایرانی نیز برگزار می‌شود و فرهنگ، خرمدره و مددی داوری این رقابت را برعهده دارند.

همچنین آتلیه رایگانی در این نمایشگاه برپا می‌شود تا از محصولات هر گروهی که در این نمایشگاه شرکت یافته است، عکس حرفه‌ای تهیه شود.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران با دعوت از طراحان و تولیدکنندگان حوزه پوشاک بانوان و ملزومات حجاب از علاقه‌مندان می‌خواهد برای حضور در این رویداد فرهنگی با شماره‌های ۰۹۹۰۴۱۷۸۳۳۴ و ۰۲۱۵۵۴۹۰۵۷۰ تماس بگیرند.

آمنه اسلامی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی