احتمال معرفی اسمارت‌فون ال‌جی V50 ThinQ با لوگوی 5G Sprint در رویداد MWC 2019


احتمال معرفی اسمارت‌فون ال‌جی V50 ThinQ با لوگوی 5G Sprint در رویداد MWC 2019

اخیرا یک خبرچین معروف با نام ایوان بلاس که در شبکه اجتماعی توئیتر نیز با شناسه evleaks شناخته می‌شود؛ تصویری منتشر کرده که ظاهرا اسمارت‌فون V50 ThinQ؛ محصول آینده سری V کمپانی ال‌جی را نمایش می‌دهد. در حالی‌که اکثر کارشناسان پیرامون گوشی  G8 ThinQ به‌عنوان هندست بزرگ آینده ال‌جی مشغول بحث بودند؛ ایوان بلاس در اقدامی غیرمنتظره این تصویر را منتشر...

اخیرا یک خبرچین معروف با نام ایوان بلاس که در شبکه اجتماعی توئیتر نیز با شناسه evleaks شناخته می‌شود؛ تصویری منتشر کرده که ظاهرا اسمارت‌فون V50 ThinQ؛ محصول آینده سری V کمپانی ال‌جی را نمایش می‌دهد. در حالی‌که اکثر کارشناسان پیرامون گوشی G8 ThinQ به‌عنوان هندست بزرگ آینده ال‌جی مشغول بحث بودند؛ ایوان بلاس در اقدامی غیرمنتظره این تصویر را منتشر کرد. با این‌حال چنین اقدامی حقیقتا تعجب‌آور نبود.

بازنگری سریع پیشرفت‌های اخیر ال‌جی نشان می‌دهد که غول کره‌ای در رویداد MWC 2019 از هر 2 اسمارت‌فون G8 و V50 رونمایی خواهد کرد. به بیان دقیق‌تر هر 2 گوشی طی رویداد روز 24 فوریه در شهر بارسلونا معرفی می‌شوند. این تاریخ تصادفا بر روی ویجت ساعت موجود در تصویر اسمارت‌فون V50 ThinQ نیز به نمایش گذاشته شده است.

احتمال معرفی اسمارت‌فون ال‌جی V50 ThinQ با لوگوی 5G Sprint در رویداد MWC 2019

مدت‌ها پیش در آگوست سال 2018 خبر همکاری ال‌جی با اپراتور Sprint اعلام شد و هدف این همکاری نیز کاملا روشن بود: آغاز پیاده‌سازی یک شبکه 5G عملیاتی در ایالات‌متحده و عرضه مشترک گوشی 5G ال‌جی در بازار این کشور.

تنها بخش جدید معما این است که ظاهرا ال‌جی قصد دارد نخستین تلاش‌های خود در حوزه فناوری 5G را به سوی یک دستگاه سری V هدایت نماید. این رویکرد احتمالا برخلاف اقدامات برخی رقبای ال‌جی جهت ارایه فناوری 5G در قالب توسعه یک محصول کاملا جدید است. در واقع با مشاهده تصویر به‌نظر می‌رسد که V50 ThinQ با هندست نسل قبلی V40 ThinQ تفاوت‌های بسیار جزئی دارد. این موضوع نشان می‌دهد که ال‌جی بر مقوله نوسازی سخت‌افزار داخلی تمرکز نموده و اکثر ویژگی‌های اضافی و مولفه‌های طراحی گوشی را تغییر نخواهد داد. این تاکتیک پیش‌تر در برخی محصولات کمپانی نظیر اسمارت‌فون‌های سری V30 مشاهده شده است.

احتمال معرفی اسمارت‌فون ال‌جی V50 ThinQ با لوگوی 5G Sprint در رویداد MWC 2019احتمال معرفی اسمارت‌فون ال‌جی V50 ThinQ با لوگوی 5G Sprint در رویداد MWC 2019احتمال معرفی اسمارت‌فون ال‌جی V50 ThinQ با لوگوی 5G Sprint در رویداد MWC 2019احتمال معرفی اسمارت‌فون ال‌جی V50 ThinQ با لوگوی 5G Sprint در رویداد MWC 2019

تصاویر مبتنی بر CAD گوشی ال‌جی G8

بر اساس اطلاعات محدودی که پیش‌تر پیرامون گوشی 5G ال‌جی به‌دست آمده است؛ در وهله نخست این هندست احتمالا در کره و از طریق 3 اپراتور بزرگ این کشور با قیمت‌گذاری 1.3 تا 1.5 میلیون وون (معادل 1160 تا 1340 دلار) عرضه خواهد شد. اکنون می‌دانیم که V50 ThinQ ظاهرا همان دستگاه 5G مورد اشاره برخی منابع خواهد بود. این گوشی نهایتا در قاره اروپا نیز به فروش خواهد رفت و این موضوع به‌معنای عرضه گسترده‌تر آن نسبت به V40 ThinQ است. بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که همکاری ال‌جی با شرکت آمریکایی Sprint چه پیامدهایی را به‌دنبال خواهد داشت.

از جنبه سخت‌افزاری، اسمارت‌فون V50 ThinQ از تراشه اسنپ‌دراگون 855 بهره می‌گیرد. همچنین با هدف خنک نگاه داشتن تراشه از یک محفظه بخار استفاده می‌شود. یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی انرژی موردنیاز این مجموعه را تامین می‌کند. ال‌جی G8 ThinQ نیز احتمالا از تراشه کوالکامی بسیار مشابهی استفاده خواهد کرد؛ اما پرچم‌دار V50 ThinQ برخلاف این هندست از مودم X50 5G نیز بهره خواهد برد. این تاکتیک احتمالا در چندین دستگاه 5G اولیه به‌کار گرفته خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که گوشی V50 ThinQ در ماه مارس و با هدف مقابله با نسخه 5G سامسونگ گلکسی S10X روانه بازار شود (بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست نیز در ماه مارس عرضه خواهد شد).

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان