برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در نیمه دوم اسفند


برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در نیمه دوم اسفند

­رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های بهاره در سه نقطه تهران برگزار می‌شود

برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در نیمه دوم اسفندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سعید ممبینی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار اتاق‌های اصناف کشور با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های بهاره در سه نقطه تهران برگزار می‌شود، گفت: طبق تصمیمات گرفته شده امسال نیز این نمایشگاه‌ها در استان‌هایی که اعلام آمادگی کنند از نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها با صلاحدید استانداری‌ها در سراسر کشور و با نظارت اتاق‌های اصناف برگزار خواهد شد.

ممبینی با بیان اینکه اکثر استان‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اعلام آمادگی کرده اند، گفت: در این نمایشگاه‌ها کالا‌های اساسی با قیمت مصوب که در زمان خود تعیین خواهد شد ارائه می‌شود که براساس تصمیم گرفته شده کالا‌های اساسی از جمله مرغ و گوشت از ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام تامین خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه دولت باید تامین کالا را به موقع انجام دهد، افزود: در این دوره از نمایشگاه‌ها تعیین محل ویژه برای کالا‌های اساسی و رصد کیفیت این کالا‌ها می‌تواند امسال شرایط بهتری را برای مصرف کننده فراهم کند.

ممبینی با اشاره به برگزاری فروش فوق العاده در واحد‌های صنفی سراسر کشور گفت: وزارت صمت و اصناف با برگزاری گشت مشترک مانع از گرانفروشی در واحد‌های صنفی در بازار خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !