عرضه محصولات ایران‌خودرو به بازارهای اروپا چگونه خواهد بود؟


به گزارش چرخان، سابینا نوبری، مدیر منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریکا و CIS  ایران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: شرکت ایران‌خودرو با اخذ استانداردهای لازم و استفاده از تکنولوژی‌های لازم برای تولید محصولات خود، اقدام به تولید خودرو در سایت نفت چاله آذربایجان کرده است که طبیعتا با استفاده از پتانسیل موجود در این زمینه می‌توان مقدمات صادرات به...

به گزارش چرخان، سابینا نوبری، مدیر منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریکا و CIS ایران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: شرکت ایران‌خودرو با اخذ استانداردهای لازم و استفاده از تکنولوژی‌های لازم برای تولید محصولات خود، اقدام به تولید خودرو در سایت نفت چاله آذربایجان کرده است که طبیعتا با استفاده از پتانسیل موجود در این زمینه می‌توان مقدمات صادرات به اروپا را فراهم کرد که برای اولین قدم، اقدام به صادرات دنا به بازار اوکراین کردیم.

عرضه محصولات ایران‌خودرو به بازارهای اروپا چگونه خواهد بود؟وی در ادامه به برنامه این گروه صنعتی برای ورود محصولات خانواده دنای این شرکت به بازار اوکراین اشاره کرد و گفت: در فاز اول سعی کردیم تعداد محدودی از محصولات دنا و دناپلاس را به کشور اوکراین صادر کنیم که با توجه به نیازسنجی و استقبالی که از سوی مردم صورت می‌گیرد نسبت به ادامه کار تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهیم کرد. سایت آذربایجان ما توانایی تولید هر گونه خودرویی را داشته و با توجه به نتایج این صادرات اقدام خواهیم کرد.

مدیر منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریکا و CIS ایران‌خودرو در ادامه افزود: گروه صنعتی ما با اخذ گواهینامه‌های جدید و استانداردهای لازم و برای حضور در بازار رقابتی آماده می‌شویم که طبیعتا فعالیت خود را با صادرات خودروها به صورت سی بی بو و طی قرارداد جدید در سایت آذربایجان فعالیت خواهیم کرد.

عرضه محصولات ایران‌خودرو به بازارهای اروپا چگونه خواهد بود؟نوبری در ادامه به دلایل انتخاب بازار اوکراین اشاره کرد و وضعیت این بازار را بررسی کرد: بازار خودروی اوکراین بازاری است که در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. ما در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ توانستیم چیزی در حدود ۱۲ هزار خودروی سمند در این بازار به فروش برسانیم و حضور فعالی را در این کشور داشتیم.

مدیر منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریکا و CIS ایران‌خودرو در ادامه به بازار بلاروس اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی بعدی ما در سایت آذربایجان این است که به کشور بلاروس نیز صادرات داشته باشیم که این صادرات به صورت اس کی دی خواهد بود. ما در حال توافقات و صحبت‌های اولیه در مورد صادرات محصولات این شرکت هستیم. بازار بلاروس از جمله مقرون به صرفه‌ترین راههای ورود به بازار روسیه است در حال برنامه ریزی هستیم.

عرضه محصولات ایران‌خودرو به بازارهای اروپا چگونه خواهد بود؟طبق اطلاعات با توجه به تحریم‌های اخیر آمریکا کار ایران‌خودرو برای صادرات بسیار سخت بوده ولی بازار بلاروس به دلیل حمایت روسیه از این بازار از اهمیت بالایی برای این شرکت برخوردار بوده و به نوعی دروازه ورود ایران به بازار روسیه محسوب می‌شود.

عرضه محصولات ایران‌خودرو به بازارهای اروپا چگونه خواهد بود؟

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

عرضه محصولات ایران‌خودرو به بازارهای اروپا چگونه خواهد بود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش