دانشگاه علوم پزشکی ارتش 25 ساله شد


پول‌نیوز - مراسم جشن بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی آجا و نیز جشن فارغ التحصیلان آن دانشگاه با حمایت بانک حکمت ایرانیان مورخ 97/11/26 در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این مراسم با حضور میهمانان کشوری و لشکری چون دکتر عسکرزاده، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان، نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امیر سیاری معاون هماهنگ کننده آجا، روسای اسبق دانشگاه علوم پزشکی آجا و نیز جمعی از پزشکان و فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار می شد.

دانشگاه علوم پزشکی ارتش 25 ساله شد

نمکی در سخنانی ضمن تقدیر از دست اندر کاران برنامه، این حرکت را مهم ارزیابی نمود و خواستار بهبود رابطه بین ارتش و وزارت بهداشت شد. وی همچنین در سخنان خود به بخشی از پیشرفت های دانشگاه علوم پزشکی آجا اشاره نمود.

پس از آن امیر سیاری به پشت تربیبون رفت و در سخنانی ضمن اشاره به دست آوردهای ایران در 40 سال گذشته، پیروزی انقلاب اسلامی را به همگان تبریک گفت و افزود : "به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی روز به روز سربلندتر به مسیر خود ادامه خواهد داد." در این مراسم دکتری افتخاری از سوی سرهنگ خوشدل ریاست دانشگاه علوم پزشکی آجا به ایشان اهدا شد. در ادامه این مراسم فارغ التحصیلان دانشگاه با ادای سوگند نامه پزشکی، ورود خود به جامعه پزشکی کشور را جشن گرفتند.

شایان ذکر است در خاتمه این مراسم ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارتش از دکتر عسکرزاده به سبب حمایت ایشان از مراسم مذکور با لوح سپاس و مدال افتخار قدردانی نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق