خدمات قابل ارایه در بستر اینترنت ‌بانک مسکن


سیستم بانکداری اینترنتی بانک مسکن (E-banking) در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و با هدف ارایه خدمات مطلوب به مشتریان راه‌اندازی شده و با طی مسیر بلوغ خود، رفته رفته به امکانات جدیدتری نیز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان، مجهز می‌شود.

پول‌نیوز - اینترنت بانک مسکن دسترسی به طیف متنوعی از خدمات بانکداری را در فضایی با بالاترین ضریب امنیت در بستر اینترنت به مشتریان ارایه می‌دهد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سیستم بانکداری اینترنتی بانک مسکن (E-banking) در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و با هدف ارایه خدمات مطلوب به مشتریان راه‌اندازی شده و با طی مسیر بلوغ خود، رفته رفته به امکانات جدیدتری نیز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان، مجهز می‌شود.

خدمات قابل ارایه در بستر اینترنت ‌بانک مسکن

با استفاده از این سرویس مشتریان بانک مسکن می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز به راحتی از هر نقطه‌ای که به اینترنت دسترسی دارند، به تمام حساب‌های متمرکز خود در بانک مسکن دسترسی داشته و از خدمات گوناگونی بهره‌مند شوند.

دسترسی به این سیستم از طریق سایت اینترنت بانک مسکن به نشانی « https://ib.bank-maskan.ir» امکان‌پذیر است. این خدمت که در بستر اینترنت ارایه می‌شود، گواهینامه «امنیت بین المللی (SSL)» را دریافت کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا در محیطی ایمن عملیات بانکی را انجام دهند.

برای استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی، باید با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن، درخواست دریافت شناسه کاربر و رمز ورود به سیستم تکمیل شود. سپس نام کاربری و رمز عبور پس از ثبت نام بصورت چاپی در اختیار مشتری قرار می گیرد.

به منظور ارتقای سطح امنیت و اطمینان بخشی به مشتریان، در ورود به سامانه اینترنت بانک یا در هنگام انجام عملیات می توان از رمز تولید شده توسط دستگاه صدور رمز یکبار مصرف (OTP) استفاده کرد.

با مراجعه به این سامانه از طریق نشانی اینترنتی ذکر شده، طیف متنوعی از خدمات بانکی اعم از خدمات سپرده، لیست حساب ها، نمایش شماره شبا برای هر حساب، نمایش موجودی هر حساب، بروزرسانی موجودی حساب، دریافت صورتحساب، دریافت رمز حساب، ویرایش نام حساب، خدمات افتتاح حساب و نیز خدمات کارت در دسترس مشتری قرار می‌گیرد.

نمایش لیست کارت ها، نمایش شماره حساب اصلی به ازای هر کارت، نمایش موجودی هر کارت، نمایش حساب های متصل به کارت و اتصال یا انفصال حساب‌ها به کارت، تغییر حساب پیش فرض کارت، درخواست صدور کارت المثنی، انسداد کارت، ویرایش نام کارت،

امکان صدور قبض برداشت بدون کارت، خدمات انتقال وجه تکی و گروهی، ذخیره تراکنش‌های پرتکرار، انتقال وجه ساتنا و پایا و نیز استفاده از امکان تنظیم «حواله منظم» برای انتقال وجه دوره‌ای، از دیگر امکاناتی است که اینترنت بانک مسکن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

علاوه بر این دریافت خدمات در حوزه تسهیلات نیز به سادگی از طریق اینترنت بانک مسکن میسر است. مشاهده لیست تسهیلات و صورت وضعیت‌ها، پرداخت قسط خود یا دیگران، محاسبه تسهیلات مسکن جوانان و محاسبه سود تسهیلات از امکانات این بخش است.

در بخش خدمات مربوط به چک بانکی نیز، امکان مشاهده لیست چک‌ها، تایید مبلغ چک، مسدود کردن چک، مشاهده سوابق چک، درخواست صدور دسته چک و گزارش‌گیری در این حوزه برای مشتریان فراهم شده است.

اینترنت بانک مسکن به امکان گزارش‌گیری مالی ماهانه و دوره‌ای بر اساس نیاز مشتریان مجهز است و می‌تواند نمودار گردش مالی و گزارش وقایع مالی را در اختیار آنها قرار دهد.

پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه، خرید و شارژ حساب برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی از دیگر خدمات ارایه شده از طریق اینترنت بانک مسکن است.

کاربر می‌تواند چیدمان صفحه اینترنت بانک شخصی خود را بر اساس نیازهای خود انجام دهد و دسترسی به گزینه‌هایی که به طور مداوم از آنها استفاده می‌کند را افزایش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی