پاسخگویی به مشتریان بانک رفاه در اولویت است


فرخ نژاد: بحمدالله فرهنگ پاسخگویی در بانک رفاه در تمامی سطوح نهادینه شده و دریافت عنوان سازمان مشتری مدار طی سالیان متمادی گواهی بر این ادعا است.

پول‌نیوز - عضو هیأت مدیره بانک رفاه گفت: پاسخگویی به ذی نفعان یک الزام و وظیفه است و باید در تمامی سطوح در اولویت قرار گیرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، فرشید فرخ نژاد عضو هیأت مدیره این بانک در نشست مستقیم تلفنی با مشتریان که 28 بهمن ماه سالجاری در مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی (فراد) صورت پذیرفت با بیان این مطلب خاطرنشان ساخت: مدیران عالی علاوه بر نظارت بر فرایندهای داخلی و کنترل نظام مند آنها، لازم است که به صورت مستمر و منظم نیز پاسخگوی مسائل و چالش های مشتریان باشند.

پاسخگویی به مشتریان بانک رفاه در اولویت است

وی پاسخگویی و برقراری ارتباط مستقیم مدیران با مشتریان را یکی از اصلی ترین ابزارها برای تبدیل شدن به یک سازمان مشتری محور قلمداد کرد و اظهار داشت: بحمدالله فرهنگ پاسخگویی در بانک رفاه در تمامی سطوح نهادینه شده و دریافت عنوان سازمان مشتری مدار طی سالیان متمادی گواهی بر این ادعا است.

فرخ نژاد بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و زیرساخت ها برای پاسخگویی و شفافیت تاکید کرد و گفت: مدیران عالی نقش و تأثیر بی بدیلی بر عمق بخشی به فرهنگ پاسخگویی دارند. باید همواره از فرصت ها استفاده کنیم و پاسخگوی مسائل و مشکلات مشتریان باشیم.

عضو هیات مدیره در این نشست به صورت مستقیم و بی واسطه با مشتریان گفت و گو نمود و راهکارها و دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا