لاریجانی: کارآفرینان سهم بالایی در اقتصاد دارند


لاریجانی: کارآفرینان سهم بالایی در اقتصاد دارند

تهران- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کارآفرینان نقش برجسته ای در اقتصاد یک کشور دارند، و سهم آنان سهم بیشتری نسبت به سایر صنوف است.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی امروز- دوشنبه- در آیین نکوداشت «سید علاءالدین میرمحمد صادقی» پیشکسوت کارآفرین در پیام تصویری بیان کرد: میرمحمد صادقی یک کارآفرین است و از گذشته سبکشان این بود که کارهایی را سامان دهد که به توسعه اقتصاد کشور کمک کند.
رییس مجلس در این پیام افزود: میرمحمدصادقی فرد مومنی است؛ به طور کلی ثروت در تفکر اسلامی اگر با دو خصوصیت همراه باشد امر مطلوبی است؛ یکی اینکه چطور حاصل می شود و یکی اینکه چگونه مصرف می شود؛ یک فرد با ایمان هر دو وجه را مورد توجه قرار می دهد و میرمحمدصادقی این خصلت را دارد.
لاریجانی همچنین تصریح کرد: مال حلال پیدا کردن یک وجه است و چگونه مصرف کردن آن یک وجه دیگر.
رییس مجلس در این پیام تاکید کرد: میرمحمد صادقی همیشه فرد صبوری است و در اتاق بازرگانی نوع گفت و گوی ایشان با متانت و ادب اسلامی همراه است و این خصوصیت ممکن است در افرادی که در حوزه سیاست و اقتصاد فعال هستند، کمتر دیده شود.
لاریجانی در این پیام تصویر توضیح داد: نکته دیگر اینکه، ایشان در حوزه اقتصاد فعال بوده و فهم سیاسی دارند و این فهم سیاسی وی از عمق ویژه ای، ثبات و استقامت خوبی برخوردار است.
رییس مجلس در این پیام گفت: میرمحمد صادقی قبل، حین و بعد از انقلاب فردی انقلابی بودند و هستند و از این جهت، کمتر فعالان اقتصادی به این مسایل علاقه مند هستند. انسانی که این وجوه مختلف را داشته باشد، برای اجتماع موثرتر است و برای ملت ایران هم مفیدتر خواهد بود.
سیام*3070*1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار