نامه شکایت نوبخت از برخی نمایندگان درباره درآمدهای نفتی به لاریجانی داده شد


نامه شکایت نوبخت از برخی نمایندگان درباره درآمدهای نفتی به لاریجانی داده شد

تهران-ایرنا-نماینده تفرش در مجلس گفت: نوبخت در نامه ای از برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره نامه مربوط به درآمدهای نفتی شکایت کرده تا این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمد حسینی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق گزارش تفریغ بودجه 95 که توسط رئیس دیوان محاسبات در صحن قرائت شد، این گزارش درباره واریز مبالغی از فروش گاز به حساب خزانه و سهم فروش صادراتی گاز به حساب صندوق توسعه ملی بوده که یک سال از گزارش تفریغ بودجه می گذرد اما هنوز نمایندگان در جریان این موضوع قرار نگرفته اند.
وی افزود: بنده به همراه 8 نماینده دیگر در این نامه خواستیم رئیس جمهوری درباره ارقامی که به حساب خزانه بازگشت نشده بررسی کند چون مسئولیت کار با رئیس سازمان برنامه و بودجه است.
وی که یکی از افرادی است که نوبخت از او شکایت کرده، تصریح کرد: ادله نوبخت این است که عدم واریز ربطی به او ندارد و به مسئولان اجرایی باز می گردد، حال اینکه کارگروهی به دبیری رئیس سازمان برنامه مراحل تسویه حساب بین نفت ودولت را انجام می دهد به همین دلیل شخص نوبخت مسئول عدم واریز است.
نماینده مردم تفرش در مجلس گفت:نوبخت نامه ای با محتوای شکوائیه از نمایندگان به رئیس جمهوری داده و نامه ای هم به رئیس مجلس داده تا موضوع رسیدگی شود.

**هنوز شکایتی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است
محمدجواد جمالی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در گفت و گو با ایرنا درباره شکایت نوبخت از نمایندگان امضاکننده نامه به رئیس جمهوری درباره درآمدهای نفتی گفت: از محمود صادقی نماینده تهران شنیدم که نوبخت از نمایندگان به هیأت رئیسه شکایت کرده است.
وی افزود: این شکایت در صورت ارائه به هیأت رئیسه مجلس، به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده خواهد شد.
احمد سالک نماینده مردم اصفهان، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران، محمود صادقی نماینده مردم تهران، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان، محمد حسینی نماینده مردم تفرش، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات امضاکنندگان نامه به رییس جمهوری بودند.
سیام**9121**1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو