پروژه های آبخیزداری بروجرد در حال ساخت هستند


پروژه های آبخیزداری بروجرد در حال ساخت هستند

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در بروجرد بیان کرد : از محل صندوق توسعه ملی ، برخی از پروژه های آبخیزداری در این شهرستان به اتمام رسیده و برخی نیز در دست اجراست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، شیرزاد نجفی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان بروجرد و عبدالرحیم رحیمی فرماندار ویژه شهرستان بروجرد ، ضمن بیان گزارشی از اجرای طرح های آبخیزداری در حوزه های آبخیز شهرستان بروجرد گفت : از محل صندوق توسعه ملی ، برخی از پروژه های آبخیزداری در بروجرد به اتمام رسیده و برخی نیز در دست اجرا و تکمیل شدن است.

وی افزود : پروژه های آبخیزداری آبسرده ، انگشته ، زرشکه و گندل گیلان شهرستان بروجرد در حال ساخت و تکمیل شدن می باشد.

تقدیر از زحمات نجفی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان

در ادامه ، امام جمعه شهرستان بروجرد با تقدیر از زحمات نجفی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان ، به حمایت های خود در اجرای قوانین منابع طبیعی ، برخورد با متصرفین ، سودجویان و فرصت طلبان در بحث انفال تاکید کرد.

در این دیدار ، عبدالرحیم رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد نیز ضمن تبیین اهمیت و جایگاه مهم منابع طبیعی و نقش پر رنگ آن درتوسعه ، بر لزوم اطلاع رسانی بیشتر در مقوله آموزش و ترویج به جوامع محلی تاکید نمودند.

گفتنی است که مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در مراسم تشییع و ترحیم شهید مدافع وطن ، پاسدار عبدالرضا بروجی که در حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل گردیده بود شرکت نمود و سپس از روند تکمیل دیوارکشی محوطه فیزیکی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بروجرد بازدید کرد.

۴۶

کد خبر 1233384

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!