آغاز اولین دوره مسابقات ورزشی کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان


آغاز اولین دوره مسابقات ورزشی کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان

رئیس شورای ورزشی استانداری مازندران، گفت: اولین دوره مسابقات ورزشی کارکنان استانداری و فرمانداری های استان از روز یکشنبه 28 بهمن با حضور 9 تیم از فرمانداری ها و 4 تیم از ستاد استانداری در 4 رشته فوتسال، والیبال، بدمینتون و دارت در پلاژ وزارت کشور آغاز شد. ‎

به گزارش خبرآنلاین از ساری ،مرتضی ناصحی، مدیر کل اداری مالی و رئیس شورای ورزشی استانداری مازندران، گفت: اولین دوره مسابقات ورزشی کارکنان استانداری و فرمانداری های استان از روز یکشنبه ۲۸ بهمن با حضور ۹ تیم از فرمانداری ها و ۴ تیم از ستاد استانداری در ۴ رشته فوتسال، والیبال، بدمینتون و دارت در پلاژ وزارت کشور آغاز شد.

رئیس شورای ورزشی استانداری مازندران، با اشاره به این که در این دوره از مسابقات ۱۵۱ نفر از استانداری و فرمانداری ها شرکت کرده اند، افزود: در این دوره ۱۳ تیم در رشته فوتسال آقایان، ۳ تیم در رشته والیبال بانوان و ۲۶ بازیکن در رشته بدمینتون و دارت بانوان به صورت انفرادی به رقابت می پردازند.

ناصحی، ادامه داد: روز پایانی این دوره از مسابقات و مراسم اختتامیه آن، یکم اسفند ماه ۹۷ در پلاژ وزارت کشور در خزرآباد، محل مسابقات با حضور مدیران استان برگزار می شود.

۴۶

کد خبر 1233392

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...