اظهارات گنده لات خیابان 17 شهریور +عکس


اظهارات گنده لات خیابان 17 شهریور +عکس

عربده کش خیابان 17 شهریور از دلایل تخریب خودرو‌های پارک شده شهروندان و عربده‌کشی در انظار عمومی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: متهم سابقه‌داری که با عربده‌کشی و با استفاده از قمه باعث ترس و وحشت اهالی محله ۱۷ شهریور تهران شد و خودرو‌های ساکنان این منطق را تخریب کرده بود، با گذشت چند روز پس از این حادثه، طی عملیاتی توسط پلیس در مخفیگاهش واقع در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر شد.

متهم در اظهارات خود درباره علت و چگونگی تخریب ۹ خودرو پارک شده شهروندان گفت: من بیماری اعصاب دارم و قرص اعصاب مصرف می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه آیا کسی که مریضی اعصاب دارد، باید خودرو‌های شهروندان را تخریب کند؟ گفت: من الان باید در بیمارستان بستری باشم، اما، چون وضع مالی مناسبی ندارم، نمی‌توانم خرج بیمارستان را پرداخت کنم.

متهم ادامه داد: در زمان تخریب خودرو‌ها متوجه کاری که انجام می‌دادم، نبودم و پس از اینکه به همراه دوستانم برای تفریح به شمال کشور رفتم، به من گفتند که چه کاری انجام داده‌ام.

وی با تأکید براینکه هنگام تخریب خودرو‌ها وضعیت روحی مناسبی نداشتم، در رابطه با سوابقش گفت: چند باری توسط پلیس دستگیر شدم و به موادمخدر اعتیاد ندارم.

اظهارات گنده لات خیابان 17 شهریور +عکس

اهالی محله ۱۷ شهریور از وضعیت نابسامان این محل گفتند. یکی از کسبه محل درباره چگونگی درگیری اراذل و اوباش با یکدیگر گفت: این افراد با عربده‌کشی در مقابل زنان و کودکان در خیابان و با بکار بردن الفاظ ناشایست با یکدیگر درگیر می‌شوند و با استفاده از قمه و چاقو و حتی شمشیر اقدام به ایجاد نزاع در خیابان می‌کنند.

یکی دیگر از اهالی محله ۱۷ شهریور گفت: از این خیابان تا میدان خراسان این وضعیت قابل مشاهده است و در هفته چندین بار شاهد درگیری لات‌ها و اراذل با یکدیگر هستیم و این موضوع صحنه زشت و ناپسندی را در محله ایجاد کرده است و از طرفی با وجود رفت و آمد کودکان و زنان در این محل، این مسئله می‌تواند آثار مخربی را در آینده برای اهالی در پی داشته باشد.

یکی از شاکیانی که خودرو پارک شده‌اش در خیابان توسط متهم این پرونده تخریب شده بود، گفت: خودرو من در مقابل منزلم پارک شده بود و به من خبر دادند که یکی از اراذل محله این کار را انجام داده است. زمانی که به سراغ خودرو سواری خود رفتم دیدم که شیشه‌‎های خودرو خرد شدند و بدنه آن نیز آسیب دیده است.

اظهارات گنده لات خیابان 17 شهریور +عکس

یکی دیگر از اهالی با بیان اینکه باید پاتوق‌های این افراد که عمدتاً قهوه‌خانه‌ها هستند توسط پلیس شناسایی شود، گفت: تجمع این افراد در قهوه‌خانه‌ها، این محل را به پاتوقی برای آنان تبدیل کرده است و درگیری شان با یکدیگر به خیابان کشیده شده و باعث رعب و وحشت اهالی محل می‌شود.

در پایان سردارعلی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از انتقال متهم به آگاهی تهران بزرگ خبر داد و پس از انجام تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر