برف و کولاک در جاده‌های کشور


برف و کولاک در جاده‌های کشور

سازمان هواشناسی با اعلام برف و کولاک در برخی مناطق کشور هشدار داد تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و مردم تجهیزات کامل زمستانی را همراه داشته باشند.

خبرگزاری مهر: سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه‌ای اعلام کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، روز سه شنبه مورخ ۹۷/۱۱/۳۰ به سبب بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، لغزندگی جاده ها، مه آلودگی و کاهش دید رخ خواهد داد.

این اخطاریه توصیه کرد تمهیدات لازم از سوی سازمانهای ذیربط جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان عزیز تجهیزات کامل زمستانی را به همراه داشته باشند.

امواج دو متری در خلیج فارس/ شناورهای سبک احتیاط کنند

سازمان هواشناسی اعلام کرده خلیج فارس فردا مواج و چهارشنبه طوفانی است و توصیه کرده احتیاط لازم در تردد شناورهای سبک، نیمه سبک و تفریحی بعمل آید.

سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‌ای هشدار داد: با توجه به افزایش سرعت وزش باد، از بعد از ظهر سه شنبه مرکز و شرق خلیج فارس مواج و روز چهارشنبه طوفانی پیش بینی می شود. ارتفاع موج چهارشنبه در مناطق مرکزی خلیج فارس بین یک و نیم تا دو متر و در مناطق شرقی خلیج فارس بین دو تا دو و نیم متر برآورد می شود.

این اطلاعیه افزود: همچنین سه شنبه به سبب فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید، دریای خزر مواج و طوفانی پیش بینی شده و ارتفاع موج به حدود یک تا یک و نیم متر خواهد رسید، از این رو توصیه می شود طی این مدت در مناطق ذکر شده احتیاط لازم در تردد شناورهای سبک، نیمه سبک و تفریحی بعمل آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس