توبیخ به خاطر پست حاشیه ساز ؟! حضور مشکوک وریا غفوری در وزارت ورزش !


به دنبال اظهاراتی که وریا غفوری مدافع - هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال در خصوص صحبت‎های وزیر امور خارجه و اوضاع کشور داشت، وی امروز در محل وزارت ورزش دیده شد. نوشته توبیخ به خاطر پست حاشیه ساز ؟! حضور مشکوک وریا غفوری در وزارت ورزش ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

توبیخ به خاطر پست حاشیه ساز ؟! حضور مشکوک وریا غفوری در وزارت ورزش !

وریا غفوری در محل وزارت ورزش دیده شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۹
توبیخ به خاطر پست  حاشیه ساز ؟! حضور مشکوک وریا غفوری در وزارت ورزش !

به دنبال اظهاراتی که وریا غفوری مدافع – هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال در خصوص صحبت‎های وزیر امور خارجه و اوضاع کشور داشت، وی امروز در محل وزارت ورزش دیده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال چند روز پیش در پستی نسبت به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و صحبت‌های وی در مورد شرایط برخی کشورها و تاثیر آن واکنش نشان داده بود.

انتشار این پست از طرف وریا غفوری و البته علی کریمی با واکنش‌های زیادی همراه بود که البته خود دکتر ظریف در مصاحبه ای با ایرنا با سعه صدر نسبت به این گونه پست ها پاسخ مناسب و درخوری داد.

پس از واکنش‌هایی که این پست جنجالی داشت، وریا غفوری بعدازظهر امروز دوشنبه و بعد از پایان تمرین آبی پوشان در محل وزارت ورزش دیده شد. عنوان شده که حضور او در وزارت ورزش بی ارتباط با این پست‌های جنجالی و به منظور ارائه توضیحات به حراست این وزارتخانه نبوده است.

به هر حال احتمال حضور وریا غفور‌ی در حراست وزارت ورزش ازآنجا قوت می‌گیرد که وی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

البته برخی هم عنوان می کنند که ممکن است حضور وی در وزارت ورزش ربطی به این موضوع نداشته باشد چرا که اگر قرار بر رسیدگی به امورات وی باشد، باید به فدراسیون فوتبال مراجعه کند نه وزارت ورزش.

مشرق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا