راهنمای خرید و قیمت میز تلویزیون ام دی اف، مدرن و ارزان


راهنمای خرید و قیمت میز تلویزیون ام دی اف، مدرن و ارزان

میز تلویزیون به یکی از وسایل ضروری در اتاق نشیمن تبدیل شده که وجود آن الزامی است. حتی اگر تلویزیون روی دیوار نصب شده باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، افراد معمولاً برای خرید میز تلویزیون به طوری که هم جنس خوبی داشته، هم با دکوراسیون آنها همخوانی داشته باشد دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌توانند راحت تصمیم بگیرند. ما در این مطلب تصمیم داریم شما را برای خرید میز تلویزیون مناسب راهنمایی کنیم.

انواع میز تلویزیون

میز تلویزیون طبقه‌ای

یکی از رایج‌ترین نوع میزهای تلویزیونی است. این میز دارای چند طبقه است که شما می‌توانید متعلقات تلویزیون و دستگاه‌های صوتی خود را در طبقات آن قرار دهید. همچنین می‌توانید روی هر طبقه برخی از وسایل تزئینی خود را قرار دهید.

میز تلویزیون مدرن

میزهای مدرن دارای خطوط صاف و موازی بوده و طرحی ساده و معمولی دارند. وجود درب یا کشو در جلو این میز باعث افزایش طرفداران این مدل می‌شود، چرا که برخی از افراد ترجیح می‌دهند وسایل و متعلقات تلویزیون خود را پنهان کنند. شما می‌توانید از این میز در دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک استفاده کنید.

راهنمای خرید و قیمت میز تلویزیون ام دی اف، مدرن و ارزان

میز تلویزیون پایه بلند

این نوع میز تلویزیون برای اتاق نشیمن با فضای بزرگ مناسب بوده و شامل یک میز کوچک برای تلویزیون و دو میز قفسه‌ای بلند در اطراف آن می‌شود که می‌توانید از آن قفسه‌ها برای گذاشتن متعلقات تلویزیون یا هر وسیله دیگری استفاده کنید.

میز تلویزیون قفسه‌ای

این میز تلویزیون طرح متفاوتی نسبت به سایر میزها دارد. این میز معمولاً طول زیادی داشته و دارای قفسه و طبقات متعدد است. بین این قفسه‌ها جایگاهی نیز برای تلویزیون در نظر گرفته شده است.

میز تلویزیون سلطنتی

برخی از میزهای تلویزیون طرح و نقش خاص و کلاسیکی دارند. این نوع میزها شبیه میزهای قفسه‌ای هستند با این تفاوت که نقش و نگار پر زرق و برقی داشته و همچنین درب ریلی دارند. شما می‌توانید این درب را در هنگام خاموش بودن تلویزیون ببندید و با این کمد پر نقش و نگار به منزل خود جلوه بخشید.

میز تلویزیون دیواری

نوع جدیدی از میزهای تلویزیونی است که روی دیوار کمی پایین‌تر از تلویزیون نصب می‌شود، گویی تلویزیون را نگه داشته است. این میزها طرح خاص و جدیدی دارند و برای دکوراسیون‌های مدرن امروزی مناسب هستند.

راهنمای خرید و قیمت میز تلویزیون ام دی اف، مدرن و ارزان


میز تلویزیون ام دی‌اف
به طور کل میزهای چوبی از سایر میزها پرطرفدارتر و پرفروش‌ترند و این موضوع می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد یکی از دلایل آن تولیدات بالای این میزها و تنوع مدل و رنگ‌های آنان و دیگری وجود وسایل چوبی دیگر در اتاق نشیمن است و افراد ترجیح می‌دهند وسایل اتاق نشیمن باهم هم جنس و منطبق باشند.

در بین انواع میزهای چوبی، میزهای ام دی‌اف طرفداران بیشتری دارند چرا که این جنس از میز هم قیمت مناسبی دارد هم به نسبت قیمت از کیفیت بالاتری برخوردار است.

میز تلویزیون فلزی

میز تلویزیون فلزی نسبت به میزهای چوبی کمتر تولید می‌شود چرا که افراد کمتری این نوع میز تلویزیون را می‌پسندند و تقاضا برای آن کمتر است. البته استندهای فلزی دیواری یا زمینی برای نگهداری تلویزیون وجود دارند که به نسبت میزهای فلزی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

میز تلویزیون شیشه‌ای

میزهای شیشه‌ای از زمان تولید تا مدت‌ها روی مد بودند به طوری که تقریباً در تمام خانه‌ها دیده می‌شدند اما عمر آنها کوتاه بود، چرا که نسبت به مدل‌های چوبی تنوع کمتری داشتند و همه آنها مدل طبقه‌ای تولید می‌شدند.

سایز مناسب میز تلویزیون

سایز مناسب میز تلویزیون را باید با توجه به تلویزیونی که قصد خرید آن را دارید مشخص کنید. قطعاً هر چه تلویزیون شما بزرگ‌تر باشد لازم است که برای آن میزی با طول بیشتر خریداری کنید.

میز تلویزیون ارزان

هر شخصی برای خرید وسایل خود بودجه‌ای را در نظر می‌گیرد و تمام افراد به دنبال این هستند که وسیله مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت خریداری کنند.

خرید میز تلویزیون

سایت آف دکور برای راحتی هموطنان عزیز امکانی را فراهم کرده که آنان بتوانند در تمام طول سال میز تلویزیون‌های زیبایی را در انواع طرح و رنگ‌ها از طریق این سایت با تخفیف استثنایی و عالی خریداری کنند.
جدیدترین مدل میز تلویزیون ۲۰۱۷

قیمت میز تلویزیون

راهنمای خرید و قیمت میز تلویزیون ام دی اف، مدرن و ارزان

دکور خوب با تخفیف ویژه در آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان مورد نظر خود را با کیفیت عالی و قیمت ارزان خریداری کرده و دیگر دغدغه‌ای از بابت خرید مبلمان و سایر لوازم چوبی نداشته باشند.

امکان خرید مبل راحتی با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف میز تلویزیون، مبل راحتی، ال، استیل، کلاسیک و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر