183 روستای فارس دارای دستگاه خودپرداز هستند


183 روستای فارس دارای دستگاه خودپرداز هستند

مدیرکل هماهنگی امور شعب پست بانک استان فارس گفت: در حال حاضر۱۸۳ روستا دستگاه خودپرداز به دفاتر ICT روستایی واگذار شده که با ایجاد 331 نقطه تماس و شبکه بانکی دسترسی...

مدیرکل هماهنگی امور شعب پست بانک استان فارس گفت: در حال حاضر۱۸۳ روستا دستگاه خودپرداز به دفاتر ICT روستایی واگذار شده که با ایجاد 331 نقطه تماس و شبکه بانکی دسترسی به 183 خودپرداز در نقاط روستایی فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، احمد فرهمند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پست بانک به‌عنوان اولین بانک از طریق باجه‌های خصوصی به‌صورت آنلاین و برخط درحال پرداخت خدمات در روستاها است؛ یادآور شد: پوشش بانکی پست بانک با دو رویکرد توسعه روستا و خدمات پوششی بانک ها به ۲۹ درصد رسیده است.

مدیرکل هماهنگی امور شعب پست بانک استان فارس گفت: از سال ۸۳ پست بانک به‌عنوان یک بانک ملی با هدف استفاده از بسترهای مورد بحث در وزارت‌ارتباطات و گسترش خدمات به رسمیت شناخته شد.

وی با اشاره به تسهیل خدمات رسانی بانکی با هدف اشتغال پایدار روستایی گفت: همچنین در این زمینه از طرح های این حوزه به عنوان تامین کننده مالی حمایت می کنیم.

مدیرکل هماهنگی امور شعب پست بانک استان فارس با اشاره به پیش بینی ۷۲۴ میلیارد ریال اعتبار در بخش تسهیلات به پرداخت ۴۱۲ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف به روستاییان اشاره و عنوان کرد: این تسهیلات با اشتغال هزار و ۶۰ نفر در بخش مختلف وام کارگشایی پرداخت شده است.

فرهمند افزود: با راه اندازی سامانه جامع بانکی در روستاها افراد از تمام شعب می توانند استفاده کنند ضمن اینکه ارائه سرویس های الکترونیک در روستا آغاز شده است. در راستای دسترسی ۲۴ ساعته مردم به خدمات در فاز اول ۵۹ دستگاه خودپرداز در روستاهای فارس نصب شده است.

فرهمند با اشاره به پوشش ۲۹ درصدی پست بانک در روستاها ابراز کرد: پست بانک جز شاخص ترین بانک ها در ارائه تسهیلات است و محدودیتی در سقف اعتبارات طرح های کسب و کار ندارد چنانچه در پروژه‌های اشتغال روستایی۲۰ درصد آورده فرد است و ۸۰ درصد بانک تامین می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق