جشن چهل سالگی انقلاب در دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد


جشن چهل سالگی انقلاب در دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد

به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم اکنون در چهل سالگی خود در اوج اقتدار قرار دارد، گفت:...

به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم اکنون در چهل سالگی خود در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: ایران اسلامی در بسیاری از عرصه های علمی، فرهنگی و نظامی به پیشرفت های بزرگی دست یافته و در بخش های مختلف جزو کشورهای برتر دنیا است.
آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: مسیری که با مجاهدت های چهل ساله مردان، زنان و پیران و جوانان انقلاب هموار شده و امروز با امید به آینده روشن انقلاب همچنان نیازمند روحیه مجاهدت و تلاش برای تحقق اهداف دیگر انقلاب در ابعاد فرهنگی، علمی، عرفانی، سیاسی، اجتماعی، صنعتی، نظامی، اقتصادی و امور بین الملل است.
وی اضافه کرد: زمانی که امام خمینی ( ره ) مبارزه با حکومت پهلوی را آغاز کرد عده ای به ایشان می گفتند با کدام نیرو و نفر عزم مبارزه با شاه را دارید اما ایشان در پاسخ فرمودند سربازان من در گهواره هستند و همین نوزادان حامی و پشتیبان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس شدند.
امام جمعه قزوین افزود: زمانی انقلاب اسلامی به چاردیواری مدرسه فیضیه خلاصه می شد و رژیم ستمشاهی آنجا را نیز با زور و شکنجه از طلبه ها گرفت اما امروز می بینیم مرزهای انقلاب به کشورهای یمن، سوریه، لبنان و غزه توسعه یافته است.
اجرای موسیقی و استند آپ کمدی از دیگر بخش های این مراسم بود.
7388*6101
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند