بازی رومیزی The Witcher به رایگان منتشر می‌ شود


بازی رومیزی The Witcher به رایگان منتشر می‌ شود
بازی رومیزی The Witcher با نام The Witcher Tabletop Roleplaying: Easy Mode تابستان ۹۸ به رایگان منتشر می‌شود.

آر. تالسوریان گیمز (R. Talsorian Games) در روز ۱۵ جولای (۲۴ تیر) و به مناسبت روز نقش‌آفرینی رایگان، The Witcher Tabletop Roleplaying Game: Easy Mode را به صورت رایگان منتشر خواهد کرد.

در پستی از سایت رسمی آر. تالسوریان گیمز نوشته شد:

The Witcher Tabletop Roleplaying Game پرفروش‌ترین نقش‌‌‌آفرینی در سایتDriveThruRPG در سال ۲۰۱۸ بود و سازندگانش، کودی و لیزا پاند اسمیت هیجان زیادی برای ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش و در عین حال چالش برانگیز برای بازیکنان داشتند و باید گفت که در تبدیل مبارزات مرگبار، شکار هیولا و فضای غم‌انگیز، The Witcher به یک بازی تیبل تاپ کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند.

The Witcher Tabletop Roleplayin Game: Easy Mode یک کتابچه ۲۴ صفحه‌ای است که در واقع راهنمای بازی برای هم‌گام‌سازی است و به‌وسیله شخصیت‌های پیش‌پرداخته و قوانین قابل فهم، روند بازی را توضیح می‌دهد.

بازی اصلی The Witcher Tabletop RPG در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده بود اما تا ۲ آگوست سال گذشته به تعویق افتاد. تابستان امسال می‌توانید نسخه رایگان The Witcher Tabletop Roleplaying Game: Easy Mode را از سایت DriveThruRPG و یا از طریق خرده‌فروش‌ها تهیه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول